بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در مجمع عمومی عادی سالیانه؛

تحقق جهش تولید و تداوم اصلاح ساختار مالی، اولویت های ذوب آهن اصفهان در سال جاری

تحقق جهش تولید و تداوم اصلاح ساختار مالی، اولویت های ذوب آهن اصفهان در سال جاری
ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران توسعه راه آهن سراسری و متروی کلان شهرها، سال گذشته گواهی تولید انحصاری ریل را از وزارت صمت دریافت نمود و لذا ریل ملی بدون ترک تشریفات در اختیار راه آهن سراسری و متروی کلان شهر‌ها قرار می‌گیرد.
کد خبر : ۲۸۳۳۲۶

بورس نیوز:

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در مجمع عمومی عادی سالیانه این مجتمع عظیم صنعتی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: برای دستیابی ذوب آهن به سودآوری و در راستای نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم که به تدبیر مقام معظم رهبری صورت گرفت، برای امسال، تولید ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنامه ریزی شده است.

کوهی گفت: در واپسین روز‌های سال گذشته در راستای اصلاح ساختار مالی این مجتمع عظیم صنعتی، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها (طبقه زمین) و با اخذ مجوز‌های لازم از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در کشور و همچنین با تصویب هیات مدیره، به عنوان یک اقدام تحولی و یک موفقیت بزرگ در کارنامه کاری ذوب آهن اصفهان ثبت شد.

وی با بیان اینکه اصلاح ساختار مالی شرکت ذوب آهن همچنان استمرار دارد افزود: افزایش سرمایه انجام شده، بازار سهامداری ذوب آهن اصفهان را به شدت سر زنده و شاداب نمود و فضای بسیار خوبی برای تولید و توسعه در این مجتمع بزرگ گشوده شده است و در سال جاری نیز افزایش سرمایه از محل آورده و مطالبات را انجام می‌دهیم که خدمت سهامداران اطلاع رسانی می‌شود.

تحقق جهش تولید و تداوم اصلاح ساختار مالی، اولویت های ذوب آهن اصفهان در سال جاری

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در ادامه، برنامه‌های تحولی ذوب آهن اصفهان برای ۳ سال آینده را اصلاح ساختار مالی، تامین پایدار مواد اولیه، تولید با رویکرد اقتصادی، بهره وری و کاهش نُرم مصارف و ضایعات، تعریف پروژه‌های توسعه‌ای و دانش بنیان، مدیریت اثربخش هزینه‌ها، کاهش بهای تمام شده و بازمهندسی برنامه‌های راهبردی فروش برشمرد.

کوهی افزود:، چون ذوب آهن اصفهان به سمت تولید محصولات صنعتی همچون تولید ریل، تیرآهن‌های بال پهن و آرک‌های معدنی می‌رود فروش این محصولات نیازمند بازمهندسی برنامه‌های راهبردی فروش و بازاریابی است.

وی اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران توسعه راه آهن سراسری و متروی کلان شهرها، سال گذشته گواهی تولید انحصاری ریل را از وزارت صمت دریافت نمود و لذا ریل ملی بدون ترک تشریفات در اختیار راه آهن سراسری و متروی کلان شهر‌ها قرار می‌گیرد.

مهدی کوهی افزود: ریل تولیدی این مجتمع عظیم صنعتی بر اساس استاندارد روز دنیا هم اکنون در خطوط راه آهن کشور مانند میانه – اردبیل، همدان – سنندج، چابهار – زاهدان، رشت – کاسپین و… و همچنین خطوط متروی کلان شهر‌ها مانند مشهد، تهران، تبریز و اصفهان نصب شده است.

وی افزود: ریل سخت نیز از جمله سایر محصولات تولیدی ذوب آهن اصفهان است که ۲۵۰ تن از این محصول به متروی کلان شهر مشهد تحویل داده شد و سایر محور‌های ریلی کشور نیز در حال مذاکره با این مجتمع عظیم صنعتی هستند. همچنین پالایشگاه اصفهان و برخی از شرکت‌های معدنی مانند گل گهر نیز در این خصوص با ذوب آهن اصفهان تفاهم نامه منعقد نمودند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.