بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
کسنانتره مرکبات درآمدزاترین بخش نوش مازندران نام گرفت؛

عملکرد مثبت "غنوش" در مقایسه با سال مالی گذشته

عملکرد مثبت
میزان درآمدزایی صورت گرفته توسط "غنوش" در تیرماه سال جاری مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود.
کد خبر : ۲۸۳۵۱۶
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت نوش مازندران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه ۱۴۰۳ میزان درآمدی که از فروش «کنسانتره مرکبات، روغن پوست پرتقال و اسانس مرکبات» شناسایی کرد برابر با ۱۷ میلیارد تومان بود، از ابتدای سال مالی نیز مجموع درآمدزایی این شرکت نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان رسید.

میزان درآمدزایی صورت گرفته توسط "غنوش" در تیرماه سال جاری مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود، درآمدی که در تیرماه توسط نوش مازندران شناسایی شد نسبت به میانگین درآمدی در ۳ ماه گذشته ۲۱ درصد افزایش را در پی داشت.

عملکرد مثبت غنوش در مقایسه با سال مالی گذشته+بورس نیوز

شرکت نوش مازندران میزان درآمدی که در چهارمین ماه از سال جاری به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته شاهد کاهش ۱۷ درصدی درآمد ماهانه خود بوده است و همچنین عملکرد این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با افزایش ۹۵ درصدی روبه‌رو بود. 

همان‌طور که نمودار فوق ملاحظه می‌کنید این شرکت میزان درآمدی که در تیرماه شناسایی کرد در مقایسه با سال گذشته افزایش درآمد قابل توجهی را تجربه کرد و توانست عملکرد مثبتی در راستای درآمد‌های تجمیعی به ثبت برساند.

بیشترین میزان درآمدزایی نوش مازندران در تیرماه سال جاری مربوط به کنسانتره مرکبات بود که میزان درآمد حاصل از آن برابر با ۱۶ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان بود، نرخ فروش این بخش نیز ۱۴۸ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم شناسایی شد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهامداران
در آخرین روز ماه جاری؛

سهامداران "غنوش" وعده گذاشتند

با اعلام در کدال؛

"غنوش" ۲ روز متوقف شد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.