بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
مدیرعامل راهبر ترابر انرژی خبرداد:

لوگوی راتا، طلوعی دوباره را تجربه کرد

لوگوی راتا، طلوعی دوباره را تجربه کرد
مدیرعامل راهبر ترابر انرژی گفت: در لوگوی جدید، طلوعی از خورشید مشرقی از دل مقرنس‌های مساجد ایرانی اسلامی به چشم می‌خورد.
کد خبر : ۲۸۳۸۴۷
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، ابراهیم کاویانی پور، مدیرعامل راهبر ترابر انرژی افزود: لوگوی پیشین تصویری کلی از حمل فراورده‌های نفتی را نمایندگی می‌کرد و لذا پس از طی یک دوره دو ساله از زمان تولد، پشت سر گذاشتن آزمون و خطا‌ها و ایضاح بیشتر اهداف، استراتژی کلان و طرق صحیح و صریح وصول به این اهداف، شرکت در صرافت طراحی لوگویی قرار گرفت تا این سعی و رشد و بلوغ را بازنمایاند.

به گفته وی برای این مقصود، از توان، تخصص و قریحه طراحان و گرافیست‌های مختلفی بهره گرفته شد و در نهایت، طرح پذیرفته شده، موفق شد از میان بالغ بر ۵۰ طرح ارائه شده، اقبال و اجماع عموم مدیران شرکت را جلب نماید.

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی مصرف کارکنان پالایشگاه نفت اصفهان افزود: در لوگوی جدید، طلوعی از خورشید مشرقی از دل مقرنس‌های مساجد ایرانی اسلامی به چشم می‌خورد. به موازات آن، طیف روشن تا تیره در این برش ها، نماینده پر‌های طاووس می‌باشد که به ویژه در مسجد شیخ لطف الله اصفهان، ترسیم شده است. این المان با هدف معرفی و اشاره به شناسنامه ملی شرکت در عرصه‌های بین المللی که بناست در آن فعالیت کند، در لوگو گنجانده شده است. در عین حال این پرتو‌ها و شعاع ها، یادآور صدفی از تجربیات، سعی‌ها و خطاهاست که منجر به تولدی نوین و زایش مرواریدی از دل این صدف شده است.

کاویانی پور تصریح کرد: در واقع شرکت راهبر ترابر انرژی در لوگوی جدید، از حصار مصادیق فعالیت خود خارج شده و بیش از آن به هویت ملی و مسیر دشواری که تا به امروز طی نموده است؛ اشاره می‌کند.

عضو هیات مدیره شرکت راهبر ترابر انرژی در پایان یادآور شد: راتا بنا دارد با گریز از تفاسیر سهل الوصول، ذهن مخاطب را در چالشی برای تفسیر و تخیل از منظر خود قرار دهد و خود را از بند تعاریفی که دفعتا به ذهن متبادر می‌شوند برهاند و به عبارتی خود را در محاط هیچ محیط خاصی قرار ندهد. باشد که آینده برای این شرکت، ورود به عرصه‌هایی نوین و پیش بینی ناپذیر را رقم زده باشد که شاید امروز در چشم انداز آن ترسیم نشده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
برترین های بورس کالا انتخاب شدند
براساس آمار معاملات فیزیکی بورس کالا؛

برترین های بورس کالا انتخاب شدند

۶ پالایشگاه شفاف سازی کردند
باتوجه به الزام سازمان بورس؛

۶ پالایشگاه شفاف سازی کردند

با اعلام شرکت پتروشیمی اصفهان؛

"شصفها" ملزم به پرداخت بدهی "شپنا" شد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.