بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس خبر داد:

تعریف خط اعتباری حداقل ۵۰ همتی برای بازار سرمایه

تعریف خط اعتباری حداقل ۵۰ همتی برای بازار سرمایه
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار از ارسال نامه درخواست تعریف خط اعتباری یا واریز حداقل ۵۰ همت، برای حمایت از بازار سرمایه خبر داد.
کد خبر : ۲۸۳۹۸۳
نویسنده :
مینا علیزاده

 

به گزارش بورس نیوز، قادر معصومی خانقاه، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس اظهار کرد: با توجه به بروز شرایط هیجانی در بازار سهام متأثر از احتمال رویداد‌های منطقه‌ای، سازمان بورس در مکاتبه‌ای با وزیر امور اقتصادی و دارایی، به عنوان رئیس شورای عالی بورس و اوراق بهادار، پیشنهاد‌هایی را برای حمایت از بازار سهام ارسال و پیگیر اجرایی و عملیاتی شدن پیشنهاد‌های مذکور شد.

معصومی افزود: این نامه و پیشنهاد‌های مطرح درآن، با هدف برآورد نیاز بازار سرمایه به اقدامات حمایتی و تشریح کمیت و کیفیت این اقدامات، در هر یک سناریو‌های احتمالی، همچنین تنویر ذهن مسئولان ذی ربط نسبت به موضوعات مبتلابه بازارسرمایه تدوین و ارسال شده است.

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس مهم‌ترین درخواست سازمان بورس و اوراق بهادار را واریز وجه یا تعریف خط اعتباری حداقل ۵۰ همتی برای بازار سرمایه اعلام و بیان کرد: در این نامه خواستار همکاری همه مسئولان، نهاد‌ها و سازمان‌های درگیر در این تصمیم‌گیری شده ایم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صعود ارزش بازار
سهم ۹۳ درصدی سرمایه‌گذاری‌های بورسی گروه مالی صبا تأمین؛

صعود ارزش بازار "صبا" به ۵۷.۹ همت

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.