بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸
رونمایی از
مدیر بازاریابی محصول نوبیتکس گفت: برای کاربرانی که نمایل دارند در فضای رمزارز‌ها فعال باشند، اما به دور از پیچیدگی‌های اپلیکیشن‌ها می‌خواهند این کار را انجام دهند.
کد خبر : ۲۸۴۱۱۳

علی خویی، مدیر بازاریابی محصول نوبیتکس در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: هدف ما از حضور در این نمایشگاه از دو زاویه بود. یکی معرفی محصولات جدید و دیگری دغدغه ارتباط با افرادی بود که این دغدغه مالی را داشته و در اینجا حضور دارند.

وی ادامه داد: نوبیتکس به عنوان یک نهاد مالی در قالب فعالیت در رمزارز‌ها در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حاضر شد، دغدغه‌های مردم را شنید، انتقال محتوا را انجام داد و این ارتباط را ایجاد کرد.

 خویی در این باره ادامه داد: از منظر محصولی دو محصول نسبتا جدید را ارائه دادیم. یک محصول به عنوان وام خرید کالا بود. وامی که به پشتوانه توثیق رمزارز کاربران قابل دریافت است. ما قبل از آن نیز اعتبار خرید کالا را به کاربران داده بودیم. کاربران باید بیایند، رمزارز خود را توثیق کنند، به پشتوانه آن اعتبار خرید، از سرویس دهنده‌های این ساختار خرید ریالی انجام دهند. در حال حاضر وام نیز اضافه شده و می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام نقدی دریافت کنند. 

مدیر بازاریابی محصول نوبیتکس گفت: محصول دیگر که برای اولین بار در نمایشگاه معرفی شد، نسخه آسان اپلیکیشن نوبیتکس است. برای کاربرانی که نمایل دارند در فضای رمزارز‌ها فعال باشند، اما به دور از پیچیدگی‌های اپلیکیشن‌ها می‌خواهند این کار را انجام دهند. یک محیط ساده با نیازمندی‌های اولیه برای این کاربران تهیه شده که می‌توانند با دانلود آخرین نسخه ما از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای نوبیتکس و افزایش سهم بازار بیان کرد: نوبیتکس یک نقشه راه بلندمدت را برای اضافه کردن محصولات و خدمات جدید دارد. همیشه تلاش بر این بوده که این فرایند منطبق بر نیاز کاربران و منطبق با آنچه که در ساختار جهانی رمزارز است، پیش برود. همزمان با همین نسخه سبک، مبادله آسان نوبیتکس را نیز لانچ کردیم. قرار است به زودی لانچ عمومی شود. از این طریق، کاربران دیگر دغدغه مبادله P۲P و مبادله در بازار رمزارزی ما را نخواهند داشت. کاربران می‌توانند تقریبا شبیه به یک صرافی مبادله را با نوبیتکس انجام دهند.

محصول دیگری نیز به نام فرایند سوشال تریدینگ داریم که به زودی لانچ می‌شود. کاربران می‌توانند بر مبنای مبادلات سایر کاربران حرفه‌ای از بازار امرز‌ها سود بگیرند.

خویی درباره سبدگردان بیان کرد: ما سبدگردانی را در بازار سرمایه با عنوان ترید می‌شناسیم. یعنی اینکه شما دارایی‌ها را در قالب یک سبد جمع و سبدگردان برای شما ترید انجام می‌دهد. ما فرایند‌های دیگری نیز برای مدیریت دارایی کاربران داریم. مثل استیکینگ یا اید فارمینگ. در فضای کریپتویی فرایند‌هایی برای مدیریت دارایی مثل استیکینگ یا اید فارمینگ فراهم کردیم. کاربران می‌توانند دارایی را آنجا بگذارند و به جای اینکه این دارایی در بازار ترید شود وارد فضای دیسنتالافاینانس شوند، سود دریافت کنند و این سود را به کاربران پرداخت نمایند. 

این موضوع در پلتفرم نوبیتکس وجود دارد. حتی برای هلدر‌ها همین حالا وام و اعتبار ما کمک کننده‌ای برای هلد کردن است. اما اینکه بخواهیم ساختار یکپارچه‌ای به عنوان سبدگردان داشته باشیم، از مواردی است که در نقشه راه ما وجود دارد و به آن فکر می‌کنیم. زیرا ریسک سنجی‌ها و تخصص‌هایی نیاز دارد که در آینده به آن سمت پیش می‌رویم. اما در حال حاضر ما با مدیریت دارایی کار را پیش می‌بریم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.