بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
تعداد شاخص‌های ارزیابی شرکت‌های برتر  IMI۱۰۰  به ۳۳ رسیده است
نشست خبری بیست و هفتمین سال رتبه بندی شرکت‌های برتر IMI۱۰۰ در سازمان مدیریت صنعتی با حضور خبرنگاران برگزار شد. 
کد خبر : ۲۸۴۱۶۵
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، نشست خبری بیست و هفتمین سال رتبه بندی شرکت‌های برتر IMI۱۰۰ در سازمان مدیریت صنعتی با حضور خبرنگاران برگزار شد. 

در این نشست، مسعود لطفی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اظهار کرد: همایش IMI۱۰۰ سه دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده است. رتبه بندی‌های متعددی داریم. شاخص اول ما شاخص فروش است. در حال حاضر تعداد شاخص‌ها به ۳۳ شاخص رسیده است. 

وی افزود: نکته‌ای که در IMI۱۰۰ وجود دارد این است که اگر داده‌ها و اطلاعات نباشد نمی‌توانیم درباره شرکت‌ها تصمیم گیری کنیم. در سال جدید ۵ رتبه بندی جدید را در همایش IMI۱۰۰ طراحی و عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ادامه داد: برنامه ریزی شده تا پایان سال ۶ نشست اختصاصی ذیل IMI۱۰۰ داشته باشیم تا مفاهیم را با کسب و کار‌های مختلف به اشتراک بگذاریم. به اعتقاد ما این نشست‌ها ارزش افزوده بیشتری را برای کسب و کار‌ها به دنبال خواهد داشت. 

 بهنام فیض آبادی، در نشست خبری بیست و هفتمین سال رتبه بندی شرکت‌های برتر IMI۱۰۰، که در روز جاری برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی شاخص‌های درآمد است. براساس صورت‌های مالی شرکت‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. 

وی افزود: شرکت‌هایی که اطلاعات آن‌ها از کدال به ما می‌رسد را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و دسته‌های ۱۰۰ تایی به وجود می‌آید. در عمل ۵۰۰ شرکت را ارزیابی می‌کنیم. رشد فروش، رشد سود، تعداد کارکنان، شاخص بهره وری، صادرات و ... را بررسی خواهیم کرد و براساس این نتایج مدیران می‌توانند تصمیم بگیرند. در خصوص شرکت‌های دانش بنیان نیز گزارشات شرکت‌های تازه وارد را بررسی می‌کنیم. ۱۰ شرکت برتر را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.