بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
در چهارمین ماه سال جاری رقم خورد؛

میل به صعود در درآمد‌های " کساپا"!

میل به صعود در درآمد‌های
شرکت سایپا شیشه میزان درآمدی که در چهارمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۶۱ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۸۴۳۸۰
نویسنده :
امیرمحمد آبیار

میل به صعود در درآمد‌های

بورس‌نیوز:
 
شرکت سایپا شیشه با سرمایه ثبت شده ۲۶۲ میلیاردتومانی و ارزش بازار یک هزار و ۴۴۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست تمایل خود را برای صعود نشان بدهد.
 
میل به صعود در درآمد‌های
 
شرکت سایپا شیشه میزان درآمدی که در چهارمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۶۱ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در تیرماه از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور شناسایی کرد افت اندک را نسبت به ماه گذشته و ۲۴ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت فعال در صنعت لوازم یدکی خودرو در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.
 
میل به صعود در درآمد‌های
 
شرکت سایپا شیشه در تیرماه ۴ گروه از محصولات «انواع شیشه‌های ایمنی شاهین (SP ۱۰۰)، انواع شیشه‌های ایمنی پراید، انواع شیشه‌های ایمنی بازار یدک و انواع شیشه‌های ایمنی تیبا» را به فروش رساند، درآمدزاترین محصول آن در چهارمین ماه سال جاری مربوط به «انواع شیشه‌های ایمنی تیبا» با ۳۴ میلیارد تومان بود، نرخ فروش محصول «انواع شیشه‌های ایمنی تیبا» در بازار ۲ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان در ازای هر ست به ثبت رسید. 
 
میل به صعود در درآمد‌های
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.