بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
ریزش ۹۷ درصدی درآمد حاصل از فروش فولاد اکسین خوزستان؛

ارزش معامله فولاد اکسین خوزستان زمین‌گیر شد

ارزش معامله فولاد اکسین خوزستان زمین‌گیر شد
اوج درآمدزایی این شرکت در اردیبهشت رقم خورد که ۲۰۲ میلیارد تومان درآمدزایی را به ارمغان آورده بود و پس از آن نیز شروع کاهش درآمد‌های فولاد اکسین خوزستان آغاز شد.
کد خبر : ۲۸۴۴۵۵
نویسنده :
امیرحسین کریمی

 

بورس نیوز:

شرکت فولاد اکسین خوزستان در مردادماه سال جاری با محصول ورق گرم وارد معاملات بورس کالا شد. این شرکت فولادی در ۴ روز معاملاتی محصولات خود را به عرضه گذاشت. شرکت فولاد اکسین مقدار عرضه محصولات خود را در ۲۹ روز گذشته ۶۴ هزار و ۶۰۰ تن اعلام کرد. مقدار تقاضای موجود برای این شرکت فولادی ۱۰۰ تن بیشتر به ثبت نرسید و ماه کم فروغی را پشت سر گذاشت.

مقدار محصولی که توسط فولاد اکسین خوزستان به قرارداد ختم شد برابر با ۱۰۰ تن بود. مقدار معامله ورق گرم در ماه گذشته ۳ هزار و ۴۰۰ تن بود و در این دوره شاهد ریزش فروش این محصول هستیم. ورق گرم این شرکت به صورت نقدی تسویه خواهد شد.

ارزش معامله فولاد اکسین خوزستان زمین‌گیر شد+بورس نیوز

میزان درآمدی که شرکت فولاد اکسبن خوزستان از فروش ۱۰۰ تن ورق گرم شناسایی کرد برابر با ۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان بود. این مبلغ در ماه گذشته ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومان شناسایی شده بود. با توجه به اینکه در مردادماه مقدار عرضه محصولات ۶۴ هزارتن به ثبت رسید و از تیرماه مقدار عرضه‌ها بیشتر بود، فولاد اکسین خوزستان با کاهش عجیب درآمد‌ها روبه‌رو بوده است.

میزان درآمدی که در مردادماه به دست آمد در مقایسه با ماه گذشته ۹۷ درصد کاهش را به همراه داشت. اوج درآمدزایی این شرکت در اردیبهشت رقم خورد که ۲۰۲ میلیارد تومان درآمدزایی را به ارمغان آورده بود و پس از آن نیز شروع کاهش درآمد‌های فولاد اکسین خوزستان آغاز شد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.