بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
تمدید جشنواره ملی پوستر سپهر به دلیل استقبال بی‌نظیر هنرمندان
بانک صادرات ایران در آستانه آغاز هفتاد و سومین سال فعالیت خود، از هنرمندان سراسر کشور دعوت به عمل آورده تا با بازتاب جایگاه برجسته این بانک در خدمت به مردم و اقتصاد کشور، به این رویداد ملی بپیوندند.
کد خبر : ۲۸۴۷۹۰
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، این بانک که با ورود به «هفتاد و سومین» سال تأسیس خود در شهریورماه امسال، قصد دارد تا با همکاری هنرمندان برجسته هنر‌های تجسمی کشور، این سالگرد را به یک رویداد فرهنگی و هنری به‌یادماندنی تبدیل کند. به همین منظور، «اولین جشنواره ملی پوستر سپهر» به عنوان فرصتی بی‌نظیر برای تقویت پیوند میان هنرمندان کشور و این بانک در نظر گرفته شده است، تا مفاهیم و ارزش‌های بانک صادرات ایران از طریق هنر به جامعه منتقل شود.

این جشنواره در دو بخش «بانک صادرات ایران در خدمت مردم» و «آغاز ۷۳ سالگی بانک صادرات ایران» برگزار می‌شود و جوایز ارزنده‌ای برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است. به دلیل استقبال چشمگیر و بی‌نظیر هنرمندان عرصه گرافیک از این جشنواره، مدت زمان ارسال آثار تا ۱۶ شهریور ماه تمدید شده است. این تصمیم نشان‌دهنده علاقه و مشارکت گسترده هنرمندان در این رویداد ملی است که به غنای هرچه بیشتر آن می‌افزاید.

هیأت داوران این جشنواره متشکل از هنرمندان شاخص و پیشکسوتان حوزه هنر‌های تجسمی کشور از جمله ابراهیم حقیقی، ایرج میرزاعلیخانی، فرزاد ادیبی، مریم کهوند و مجید کاشانی است که آثار برتر را انتخاب خواهند کرد.

تمدید جشنواره ملی پوستر سپهر به دلیل استقبال بی‌نظیر هنرمندان

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.