بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
میزان درآمد پتروشیمی بوعلی سینا در مردادماه ۱۶ درصد بالاتر از میانگین ماهانه بود؛

عملکرد موفق از سوی "بوعلی" در کسب درآمدهای تجمیعی

عملکرد موفق از سوی
مقدار فروش محصولات "بوعلی" در مردادماه سال جاری برابر با ۱۹۵ هزار و ۱۹ تن بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۴ درصدی مواجه بوده است.
کد خبر : ۲۸۴۸۴۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

 

بورس نیوز:

پتروشیمی بوعلی سینا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود را در سامانه کدال برابر با ۶ هزار و ۹۵ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند. درآمد‌های به ثبت رسیده "بوعلی" از ابتدای سال مالی تاکنون بالغ‌بر ۲۷ هزار و ۱۷۵ میلیارد تومان شناسایی شده است.

پتروشیمی بوعلی سینا میزان درآمد عملیاتی که از فروش محصولات خود به دست آورد مربوط به فروش آن‌ها در بازار‌های داخل و خارج از کشور بود. بیشترین کسب درآمد "بوعلی" از فروش محصولات در بازار داخل کشور بود که ۷۰ درصد از سهم درآمدزایی را در اختیار داشت. 

میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی این پتروشیمی در مردادماه برابر با یک هزار و ۴۳۵ میلیارد تومان بود. گفتنی است که بوعلی میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت ۱۶ درصد بالاتر از میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته بود.

درآمد‌های عملیاتی "بوعلی" منتهی به مردادماه ۱۴۰۳

میزان درآمد‌های شناسایی‌شده پتروشیمی بوعلی سینا در مردادماه سال جاری نسبت دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش درآمد ۱۱ درصدی را شاهد بوده، همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید "بوعلی" تاکنون توانسته است میزان درآمد‌های خود را بالاتر از عملکرد ماهانه سال گذشته نگه دارد و شاهد رشد ۴۴ درصدی درآمد تجمیعی این پتروشیمی هستیم.

عملکرد موفق از سوی

بیشترین میزان درآمدی که "بوعلی" از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آورد مربوط به محصول «ریفرمیت» با یک هزار و ۴۸۹ میلیارد تومان بود و جایگاه بعدی پس‌ازآن را نیز «برش سنگین (بازار صادراتی)» با ۹۲۰ میلیارد تومان در اختیار داشته است.

مقدار فروش محصولات پتروشیمی بوعلی سینا

مقدار فروش محصولات "بوعلی" در مردادماه سال جاری برابر با ۱۹۵ هزار و ۱۹ تن بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۴ درصدی مواجه بوده است. بیشترین مقدار فروش بوعلی در مردادماه متعلق به فروش محصولات در بازار داخلی با ۱۳۲ هزار و ۹۰۵ تن بود. 

عملکرد موفق از سوی

پتروشیمی بوعلی سینا در مردادماه توانست ۶۲ هزارتن از محصولات خود را در بازار صادراتی به فروش برساند که در این بازار نیز پرفروش‌ترین محصول در اختیار «برش سنگین» بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.