بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
بیمه دی بر خلاف سال مالی گذشته تاکنون بیشترین تراز مثبت را از خود بر جای گذاشت؛

رتبه اول درآمدزایی "ودی" در اختیار رشته بیمه درمان

رتبه اول درآمدزایی
بیمه دی در ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تنها در خردادماه با تراز منفی مواجه بود اما؛ در ۵ ماه نخست سال مالی گذشته در ۲ ماه ابتدایی توانست تراز مثبت از خود بر جای بگذارد.
کد خبر : ۲۸۴۹۳۱
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت بیمه دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود به دست آورد مبلغی برابر با یک هزار و ۹۷۷ میلیارد تومان بود، "ودی" از ابتدای سال مالی تا پایان پنجمین ماه از سال مالی خود به درآمد تجمیعی ۲۳ هزار و ۳۳۹ میلیارد تومانی رسید.

"ودی" میزان خسارت پرداختی که به مشتریان تحت پوشش خود در این دوره پرداخت کرد، مبلغی برابر با یک هزار و ۴۶۱ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز مجموع خساراتی که توسط این شرکت بیمه‌ای مورد پرداخت قرار گرفته برابر با ۶ هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان بوده است. همچنین لازم به ذکر است که در مردادماه این شرکت تراز مثبت ۳۵ درصدی را از خود برجای گذاشت.

رتبه اول درآمدزایی

میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی بیمه دی در این دوره ماهانه ۹۵۰ میلیارد تومان بود. یک موضوع مهم در رابطه با تراز ماهانه بیمه لازم به ذکر است که این شرکت بیمه‌ای در ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تنها در خردادماه با تراز منفی مواجه بود اما؛ در ۵ ماه نخست سال مالی گذشته این شرکت بیمه‌ای در ۲ ماه ابتدایی توانست تراز مثبت از خود بر جای بگذارد.

درآمد ماهانه "ودی" تا مردادماه ۱۴۰۳

درآمد ماهانه¬ای که شرکت "ودی" در پنجمین ماه از سال جاری از محل فروش حق بیمه به دست آورد مبلغ یک هزار و ۹۷۷ میلیارد تومان بود، این میزان درآمدی که توسط "ودی" از فروش حق بیمه در سامانه کدال به ثبت رسیده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۸۹ درصدی درآمد‌ها بود. همچنین این مبلغ نسبت به عملکرد ماه گذشته ودی نیز رشد ۲۶ درصدی را به همراه داشت.

رتبه اول درآمدزایی

میزان درآمد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای طی این دوره ماهانه با رشد ۶۹ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بود، به‌گونه‌ای که از مبلغ ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به مبلغ کنونی ۲۳ هزار و ۳۳۹ میلیارد تومان رسیده است.

بیشترین میزان درآمدزایی "ودی" در مردادماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «درمان» بود و از این بخش یک هزار و ۵۲۹ میلیارد تومان درآمدزایی داشت و این رشته بیمه دربرگیرنده‌ی ۷۷ درصد از درآمد ماهانه بود، رشته بیمه «ثالث – اجباری» نیز توانست پس از بخش درمان عنوان بیشترین درآمد "ودی" را با مبلغ ۲۵۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد که سهم ۱۳ درصدی از درآمد ماهانه داشت.

از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده نیز متعلق به رشته بیمه «درمان» با ۲۱ هزار و ۵۷۱ میلیارد تومان بود، در پایان لازم به ذکر است که این شرکت بیمه‌ای در عملکرد تجمیعی خود تا پایان مردادماه توانست تراز مثبت ۲۵۷ درصدی را از خود بر جای گذاشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.