بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
تراز تجمیعی بیمه دی به مثبت ۲۰۹ درصد رسید؛

رشته بیمه درمان، درآمدزاترین بخش "ودی"

رشته بیمه درمان، درآمدزاترین بخش
"ودی" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در شهریورماه داشت متعلق به رشته بیمه «درمان» بود که از این بخش توانست ۹۴۳ میلیارد تومان درآمد به دست آورد.
کد خبر : ۲۸۵۶۷۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز

در این گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری به میزان درآمد یک هزار و ۷۴۸ میلیارد تومانی رسید که این مبلغ را از محل فروش حق بیمه صادر‌شده برای بیمه‌شدگان خود به دست آورده بود، همچنین مجموع درآمد تجمیعی این شرکت بیمه‌ای طی نیمه نخست سال جاری ۲۵ هزار میلیارد تومان به ثبت رسید.

بیمه دی میزان سرمایه‌ای که تاکنون به ثبت رسانده مبلغی برابر با ۹۵۰ میلیارد تومان است. درآمدی که در شهریورماه شناسایی کرد به میانگین ماهانه ۴ هزار و ۱۸۱ میلیارد تومان رسید.

درآمد ماهانه "ودی" از حق بیمه 

بیمه دی در ششمین ماه از سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از محل فروش حق بیمه توانست شناسایی کند، رشد یک هزار و ۳۰۲ میلیارد تومانی (معادل ۲۹۲ درصدی) را نسبت به دوره مشابه سال گذشته از خود بر جای گذارد، همچنین این شرکت بیمه‌ای در شهریورماه موفق به افزایش درآمد تجمیعی سالانه نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز شد که شاهد رشد ۷۶ درصدی بود.

رشته بیمه درمان، درآمدزاترین بخش ودی+بورس نیوز

"ودی" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در شهریورماه داشت متعلق به رشته بیمه «درمان» بود که از این بخش توانست ۹۴۳ میلیارد تومان درآمد به دست آورد، این رشته بیمه طی این دوره ۵۴ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده است.

میزان درآمدی که از سوی بیمه شدگان "ودی" در رشته بیمه «ثالث-اجباری» به ثبت رسید برابر با ۳۲۵ میلیارد تومان بود که پس از رشته بیمه درمان بیشترین درآمدزایی شهریورماه را به خود اختصاص داده بود.

رشته بیمه درمان، درآمدزاترین بخش ودی+بورس نیوز

شرکت بیمه‌ای "ودی" تا پایان شهریورماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۱۷ همتی برسد و این رقم نشان‌دهنده فزونی ۲۰۹ درصدی حق بیمه‌های صادره نسبت به خسارت‌های پرداختنی است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.