بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
درآمد ماهانه "ذوب" ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت؛

بازار خارجی ذوب آهن در حال ارتقا

بازار خارجی ذوب آهن در حال ارتقا
ذوب‌آهن اصفهان در شهریورماه سال جاری به رکورد درآمدزایی رسید و به بالاترین میزان درآمد طی ۶ ماه گذشته رسید و تابستان را با عملکردی مثبت به پایان رساند.
کد خبر : ۲۸۵۸۹۹
نویسنده :
امیرحسین کریمی

 

بورس نیوز:

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری میزان درآمدی از فروش محصولات تولیدی کسب کرد ۵ هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان بود، ذوب در ۶ ماه ابتدایی سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳ به درآمد تجمیعی ۲۷ هزار و ۱۳۱ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

این شرکت فولادی در شهریورماه میزان درآمدی که در سامانه کدال به اطلاع سهامداران خود رساند، حاصل از فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور بود، در این دوره ۳ هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان درآمدزایی در بازار داخل کشور صورت گرفت که دربرگیرنده‌ی ۶۱ درصد از درآمد ماهانه این شرکت بود.

بازار خارجی ذوب آهن در حال ارتقا+بورس نیوز

میزان درآمد به‌دست‌آمده از فروش محصولات در بازار خارج از کشور ذوب برابر با ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد تومان بود که مابقی درآمد‌های این شرکت را تشکیل می‌دهد.

درآمد ماهانه ذوب‌آهن اصفهان تا انتهای شهریورماه ۱۴۰۳

"ذوب" از فروش محصولات تولیدی خود درآمد عملیاتی که به دست آورد نسبت به ماه گذشته افزایش ۶ درصدی (معادل ۳۰۰ میلیارد تومان) را تجربه کرد و در مقایسه با شهریورماه سال گذشته نیز ۲ درصد افزایش را به دنبال داشت.

همان‌طور که در نمودار مشاهده می‌کنید، ذوب‌آهن اصفهان در شهریورماه سال جاری به رکورد درآمدزایی رسید و به بالاترین میزان درآمد طی ۶ ماه گذشته رسید و تابستان را با عملکردی مثبت به پایان رساند.

بازار خارجی ذوب آهن در حال ارتقا+بورس نیوز

شرکت ذوب‌آهن اصفهان میزان درآمدی که از فروش محصولات در بازار خارج از کشور به دست آورد حاصل از فروش «تیرآهن، کلاف، میلگرد، شمش کالایی و ...» بود و همان‌طور که در متن فوق به اطلاع رسید میزان درآمد به‌دست‌آمده از فروش این محصولات برابر با ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد تومان بود.

بیشترین درآمدزایی صورت گرفته "ذوب"

بیشترین میزان درآمدی که توسط این شرکت فولادی در شهریورماه به ثبت رسید مربوط به «تیرآهن» با ۲ هزار و یک میلیارد تومان بود و در بازار صادراتی نیز ۱۰۸ میلیارد تومان درآمدزایی داشت. در بازار صادراتی نیز شمش کالایی با یک هزار و ۲۹۷ میلیارد تومان پرفروش‌ترین محصول بازار صادراتی نام گرفت.

میزان درآمدی که از فروش «تیرآهن» در شهریورماه به دست آمد دربرگیرنده‌ی ۳۵ درصد از درآمد ماهانه طی این دوره است. نرخ فروش «تیرآهن» در بازار داخل کشور نزدیک به ۲۶ میلیون و ۲۶۴ هزار تومان در بازار داخل کشور معامله شد. 

بازار خارجی ذوب آهن در حال ارتقا+بورس نیوز

شرکت ذوب آهن اصفهان مجموع مقدار فروش محصولات تولید خود طی این دوره را برابر با ۲۲۴ هزار و ۵۸ تن مورد شناسایی قرار داد، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز مقدار فروش این شرکت فولادی برابر با یک میلیون و ۹۷ هزار تن بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.