بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
بازدید مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان از پتروشیمی تبریز؛ اتخاذ تصمیمات مهم برای توسعه پایدار
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، رئیس هیئت مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و جمعی از معاونین و مدیران ارشد گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، صبح روز چهارشنبه از واحد‌های مختلف و پروژه‌های توسعه‌ای شرکت پتروشیمی تبریز بازدید نمودند.
کد خبر : ۲۸۶۱۳۰
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، هاشمی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، امیری رئیس هیئت مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و جمعی از معاونین و مدیران ارشد گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، صبح روز چهارشنبه از واحد‌های مختلف و پروژه‌های توسعه‌ای شرکت پتروشیمی تبریز بازدید نمودند.

در ابتدای این مراسم میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی تبریز ضمن خیر مقدم به میهمانان، در خصوص مباحث مربوط به تأمین خوراک، فروش، صادرات، تأمین مالی پروژه‌ها، عملکرد HSE، منابع انسانی، فعالیت‌های پژوهشی، مهندسی ساخت و نهایتا چالش‌های اساسی و کلان شرکت توضیحاتی ارائه نمود.

هاشمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان ضمن تقدیر از زحمات شایسته مدیریت و کارکنان پرتلاش شرکت پتروشیمی تبریز، اظهار داشت: این شرکت اقدامات ارزنده‌ای در حوزه عملیات انجام داده و در راستای توسعه نیز به نتایج پرباری دست یافته است و در این راه پرفراز و نشیب گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در کنار پتروشیمی تبریز است و در تلاشیم تا برای دستیابی به سودآوری و پایداری بیشتر، با بهبود تصمیم‌گیری‌ها چالش‌های پیشرو را رفع نماییم.

وی افزود: با مدیریت و ارتقا دانش نیرو‌های موجود می‌توان خلاء کمبود نیروی ناشی از بازنشستگی کارکنان را رفع نمود.

هاشمی اظهار کرد: در راستای افزایش بهره‌وری، در پالایشگاه تبریز تأکید نمودیم که هم افزایی بیشتری با پتروشیمی در خصوص تأمین خوراک صورت گیرد تا از چالش‌های تأمین خوراک کاسته شود.

یکی از مهم‌ترین تصمیمات گرفته شده در این بازدید، تأکید بر تأمین پایدار آب برای مجتمع پتروشیمی تبریز بود. با توجه به اهمیت حیاتی آب در فرآیند‌های تولید پتروشیمی، مقرر شد که پتروشیمی تبریز و پالایشگاه تبریز به صورت مشترک اقدام به ایجاد واحد انتقال پساب شهری با ظرفیت مناسب نمایند. این واحد جدید، علاوه بر تأمین آب مورد نیاز هر دو مجموعه، گامی مهم در جهت حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از منابع آبی منطقه محسوب می‌شود.

در ادامه مراسم در خصوص وضعیت پروژه‌های توسعه‌ای پتروشیمی تبریز و نحوه تأمین مالی این پروژه‌های حیاتی رایزنی و گفتگو شد.

در انتهای این نشست، مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد گروه گسترش نفت و گاز پارسیان از مجتمع پتروشیمی تبریز بازدید نمودند و از نزدیک شاهد عملکرد کارکنان این شرکت بودند. در این بازدید بر اهمیت مولدسازی دارایی‌های غیرمولد در راستای تأمین مالی پروژه‌های شرکت پتروشیمی تبریز تأکید شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کسب درآمد ۱۳ هزار و ۶۹۶ میلیارد تومانی پارسان از محل سود سهام؛

"پارسان" روند ارزش بازار خود را صعودی کرد

عملکرد ارزشمندترین‌ها چگونه است؟

"میدکو" در مسیر رشد

سودهایی که چند بار در بازار  حساب می شوند
"وتوصا" و اعلام سود خالص ۱۴۳ ریالی در سال ۱۴۰۲؛

سودهایی که چند بار در بازار حساب می شوند

شرایط نامطلوب پتروشیمی‌ها در گزارش‌های ۶ ماهه
سوژه هفته: پیش‌بینی‌های بورس‌نیوز محقق شد؛

شرایط نامطلوب پتروشیمی‌ها در گزارش‌های ۶ ماهه

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.