بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
مقدار فروش صادراتی کرماشا در شهریورماه دربرگیرنده‌ی ۵۶ درصد از فروش محصولات بود؛

عملکرد مثبت "کرماشا" نسبت به میانگین ۵ ماه گذشته

عملکرد مثبت
محصولاتی که صنایع پتروشیمی کرمانشاه در بازار صادراتی به فروش رساند مربوط به اوره صادراتی و آمونیاک بود.
کد خبر : ۲۸۶۲۶۱
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

صنایع پتروشیمی کرمانشاه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۵۸۵ میلیارد تومان معرفی کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه سال جاری نیز میزان درآمد‌های تجمیعی خود را برابر با ۲ هزار و ۹۶۸ میلیارد تومان به ثبت رساند.

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در ششمین ماه سال جاری میزان درآمد ماهانه‌ای که از خود برجای گذاشت مربوط به فعالیت این شرکت در بازار‌های داخلی و صادراتی بود. کرماشا در شهریورماه میزان درآمدی که شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۵ ماه گذشته ۲۳ درصد بالاتر بود.

میزان درآمد‌های عملیاتی "کرماشا" تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳

درآمد‌های شناسایی‌شده صنایع پتروشیمی کرمانشاه در شهریورماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش درآمد را به دنبال داشت، همچنین بیشترین میزان درآمدی که کرماشا طی این دوره یک‌ماهه از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به «اوره صادراتی» با ۳۷۳ میلیارد تومان بود و «اوره کشاورزی» نیز با ۱۷۷ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرارگرفته است.

عملکرد مثبت کرماشا نسبت به میانگین ۵ ماه گذشته

صنایع پتروشیمی کرمانشاه در شهریورماه مقدار فروش محصولات خود را در پایان نیمه نخست سال جاری برابر با ۴۲ هزار و ۹۰۰ تن اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز مقدار فروش محصولات خود را ۲۳۰ هزار و ۸۷۳ تن به ثبت رساند، بیشترین مقدار فروش محصولات کرماشا در بازار صادراتی رقم خورد. 

مقدار فروش صادراتی کرماشا در شهریورماه دربرگیرنده‌ی ۵۶ درصد از فروش محصولات بود و مابقی فروش نیز در بازار داخل کشور اعلام شد. محصولاتی که در این بازار به فروش رسید مربوط به اوره صادراتی و آمونیاک بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.