بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
شهر در این روزها به رنگ محصولات گروه زر درآمد
کمپین محصولات کانفکشنری گروه زر شروع شد و رنگ و رخ شهر را تغییر داد
کد خبر : ۲۸۶۲۹۲
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، کمپین محصولات کانفکشنری گروه زر، با نشان تجاری THE KING OF TASTE، که نمای خیره‌کننده‌ای در شهر تهران ساخته، آغاز شده و محصولات جدیدش را در معرض دید همگان قرار داده است.

کمپین گروه زر با این اقدام سعی دارد محصولات محبوب این شرکت و فعالیت‌های آن را معرفی کند و مصرف کنندگان را از عرضه متنوع و نوین محصولات خود آگاه سازد.

 این گروه با هدف معرفی بهتر و افزایش آگاهی مصرف کنندگان محصولات کانفکشنری گروه زر، با اکران هم زمان بیش از ۶۰ بیلبورد در مناطقی از تهران و با چهار برند محبوب تریپرز، وینکرز، بیس‌باکس و هانیپرز در دو گروه محصولی کیک و ویفر کارش را شروع کرده است.

این کمپین یک ماهه تا تاریخ ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۳ در فضا‌های متفاوتی اجرا و شروعی جدید برای ارائه تصویری تازه از این محصولات در ذهن مخاطبین است. 

شهر در این روزها به رنگ محصولات گروه زر درآمد

مخاطبان و علاقمندان به محصولات کانفکشنری گروه زر با دنبال کردن صفحه اینستاگرام هر برند شناخت بیشتری از محصول و برنامه‌های اجرایی خلاقانه آن پیدا می‌کنند و درکنار این آگاهی می‌توانند با شرکت در مسابقه طراحی شده دراین کمپین از جوایز ویژه‌ای آن نیز برخوردار شوند.

شرکت زرکام که زیرمجموعه گروه صنعتی و پژوهشی زراست، خود جز بهترین‌ها و بزرگترین‌های تولید کانفکشنری در منطقه است و درکنار شکست انحصار برند‌های خارجی فعال در صنعت شیرینی، سطح رقابت بین تولیدکننده‎های داخلی را نیز ارتقا داده و باکیفیت‎ترین محصولات را با قیمت مناسب راهی بازار می‌کند. 

این شرکت با هدف ارتقای سطح کیفی صنعت شیرینی و شکلات در کشور، با معرفی ۴۰۰ محصول قدم به میدان گذاشته و تا به امروز، یکی از موفق‎ترین تولیدکننده‎ها در این زمینه به‌شمار می‎رود.

تمامی محصولات کانفکشنری گروه زر شامل ویفر‌های وینکرزو تریپرز، بیسکویت‌های بیس باکس، لایت کیک هانیپرز و سایر محصولات می‌تواند به عنوان یک میان‌وعده عالی با طعم خاص‌تر از آنچه تابه حال تجربه کرده‌اید، انتخاب شود.

 کیفیت بالای این محصولات برای بخش بزرگی از جامعه ثابت شده و در سبد خرید گروه‌های مختلفی از افراد در سنین و ذائقه‌های مختلف قرارگرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و شرکت در مسابقه این کمپین، می‌توانند نام محصول را در کنار عبارت official به صورت نمونه هانیپرز در @hanipers_official  جستجو کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.