بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
های وب از عملکرد سال مالی گذشته خود جا ماند؛

فراز و فرود‌های "های‌وب" در کسب درآمد ماهانه

فراز و فرود‌های
درآمد ماهانه "های وب" در شهریورماه سال سال جاری با کاهش ۴۸ درصدی نسبت به شهریورماه سال گذشته روبه‌رو بود.
کد خبر : ۲۸۶۳۱۰
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت داده گستر عصر نوین در گزارش فعلیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که از فروش و خدمات شناسایی کرد مبلغی برابر با ۱۱۰ میلیارد تومان بود، از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت در ۶ ماه نخست بالغ‌بر ۸۰۳ میلیارد تومان به ثبت رسید.

"های وب" در ششمین ماه از سال جاری میزان سرمایه خود را ۶ هزار میلیارد تومان به ثبت رساند، درآمد ماهانه‌ای که "های وب" در شهریورماه به ثبت رسید ۳۲ درصد کاهش درآمد را نسبت به مردادماه در پی داشت. 

فراز و فرود‌های

درآمد ماهانه "های وب" در شهریورماه سال سال جاری با کاهش ۴۸ درصدی نسبت به شهریورماه سال گذشته روبه‌رو بود، شرکت داده گسترعصر نوین میزان درآمدی تجمیعی که تا پایان شهریورماه از فروش و ارائه خدمات در سمانه کدال اطلاع‌رسانی کرد با ریزش ۳۰ درصدی روبه‌رو بود.

"های وب" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه روند پر نوسانی را پشت سر گذاشت و فراز و فرود‌هایی را به همراه داشت. بیشترین درآمدزایی صورت گرفته‌های وی در ۶ ماه نخست سال جاری مربوط به خردادماه بود و پس از آن دیگر روند صعودی را تجربه نکرده است. 

بیشترین درآمدی که "های وب" در شهریورماه از فروش و ارائه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «ارائه خدمات پروانه UNSP-خرده فروشی پهن باند ثابت» با ۴۲ میلیارد و ۵۴۹ میلیون تومان بود و پس از آن بخش «ارائه خدمات به سایر دارندگان پروانه از سازمان تنظیم مقررات» با مبلغ نزدیک به ۲۶ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار گرفت. 

میزان درآمد تجمیعی که‌های وب تا پایان شهریورماه از عملکرد خود به ثبت رساند، ۳۱ درصد از کل درآمد سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ خود را به دست آورده است و تاکنون نتواسته در این مدت زمان نیمی از درآمد تجمیعی سال گذشته را کسب کند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.