بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
دارویی و بهداشتی لقمان از روند سال قبل خود فاصله گرفت؛

نگاه غم‌انگیز "دلقما" به عملکرد سال گذشته

نگاه غم‌انگیز
میزان درآمدی که دارویی و بهداشتی لقمان در شهریورماه ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.
کد خبر : ۲۸۶۳۳۹
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت دارویی و بهداشتی لقمان در عملکرد یک ماهه منتهی به پایان شهریورماه ۱۴۰۳ میزان درآمدی که از فروش محصولات تولیدی خود در سامانه کدال به ثبت رساند برابر با ۶۱ میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان بود. "دلقما" از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ میزان درآمد تجمیعی که از خود بر جای گذاشت بالغ‌بر ۴۲۸ میلیارد تومان بود.

این شرکت داروئی میزان سرمایه ثبت شده خود در این دوره را ۶۷۳ میلیارد تومان به ثبت رساند. میزان درآمدی که دلقما در شهریورماه شناسایی کرد مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود.

میزان درآمد شناسایی‌شده "دلقما"

میزان درآمدی که دارویی و بهداشتی لقمان در شهریورماه ۱۴۰۳ از خود بر جای گذاشت نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است و همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید درآمد‌های تجمیعی این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ربزش ۲۸ درصدی را در کارنامه مالی خود شناسایی کرد.

نگاه غم‌انگیز

بیشترین میزان درآمدی که "دلقما" از فروش محصول در این دوره کسب کرد متعلق به «ویال» با ۱۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان بود که این مبلغ در بازار داخلی شکل گرفت و نرخ فروش این محصول ۲۳ میلیون و ۳۶۰ هزارتومان در ازای هر هزارعدد بوده است.

مقدار فروش محصولات "دابور"

شرکت دارویی و بهداشتی لقمان در شهریورماه سال جاری، تعداد فروش این دوره ماهانه را برابر با ۵۵ میلیون و ۴۷۷ هزارعدد به ثبت رساند که این عدد نسبت به ماه گذشته با کاهش یک درصدی روبه‌رو بوده و از ابتدای سال مالی تا انتهای سال ۱۴۰۳ نیز تعداد فروش محصولات دارویی این شرکت بالغ‌بر ۲۶۲ میلیون و ۲۷۸ هزارعدد بوده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.