بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
مجتمع فولاد خراسان به رشد ۲۷ درصدی رسید؛

محصولات سبک ساختمانی پرچم‌دار فروش "فخاس"

محصولات سبک ساختمانی پرچم‌دار فروش
مقدار فروش ماهانه "فخاس" در مهرماه سال جاری ۸۳ هزار و ۸۴۹ تن اعلام شد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد ۷ درصدی بود.
کد خبر : ۲۸۶۷۰۹
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

مجتمع فولاد خراسان در عملکرد ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری، میزان درآمدی که از فروش محصولات آهن اسفنجی و بریکت، شمش، گندله و محصولات سبک ساختمانی در گزارش خود اعمال کرد مبلغی برابر با ۲ هزار و ۶ میلیارد تومان بود. بیشترین تمرکز این مجتمع فولادی مربوط به بازار داخل کشور و همچنین در بازار صادراتی نیز فعالیت داشت.

میزان درآمدی که فخاس از حضور در بازار داخل کشور به دست آورد تشکیل دهنده ۸۸ درصد از کل درآمد ماهانه بود و مبلغی که از فروش محصولات در بازار صادراتی کسب کرد ۲۳۳ میلیارد تومان بود. گفتنی است که "فخاس" میزان درآمد تجمیعی که در طول ۷ ماه گذشته به ثبت رساند برابر با ۱۴ هزار و ۴۴ میلیارد تومان بود.

محصولات سبک ساختمانی پرچم‌دار فروش

میزان سرمایه ثبتی مجتمع فولاد خراسان در این دوره ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام شد و همچنین گفتنی است که این شرکت فولادی میزان درآمدی که در مهرماه به دست آورد نسبت به میانگین ۶ ماه گذشته ۱۴۱ میلیون تومان بالاتر بود.

میزان درآمد ماهانه‌ای که فخاس در مهرماه از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش را به دنبال داشت و همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی ۳۹ درصد رشد را تجربه کرد.

بیشترین درآمدزایی صورت گرفته توسط فولاد خراسان مربوط به فروش محصول محصولات سبک ساختمانی با یک هزار و ۳۲ میلیارد تومان بود و دیگر محصول درآمدزای این شرکت مربوط به شمش (داخلی) بود. نرخ فروش محصولات سبک ساختمانی در مهرماه ۲۷ میلیون و ۵۱۵ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

محصولات سبک ساختمانی پرچم‌دار فروش

مقدار فروش ماهانه "فخاس" در مهرماه سال جاری ۸۳ هزار و ۸۴۹ تن اعلام شد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد ۷ درصدی بود. مجتمع فولاد خراسان مقدار فروش تجمیعی خود در این دوره ۷ ماهه را ۶۰۰ هزارتن شناسایی کرد که بیشترین مقدار فروش در بازار داخلی با ۴۶۶ هزار و ۹۰ تن صورت گرفته است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.