بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
طالب جنگ نیستیم اما از حقوق ملت و کشور دفاع می کنیم
رئیس جمهور با تاکید بر حق پاسخگویی ایران در برابر حمله رژیم صهیونیستی گفت: ما طالب جنگ نیستیم، اما از حقوق ملت و کشورمان دفاع خواهیم کرد و پاسخ مناسبی به تجاوز رژیم صهیونیستی خواهیم داد.
کد خبر : ۲۸۶۷۱۷
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس‌نیوز، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور به تجاوز هوایی اسرائیل به حریم ایران اشاره و اظهار کرد: مردم و نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته هیچ‌گاه در برابر متجاوزان کوتاه نیامده‌اند.

رئیس جمهور بیان کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی به وضوح برای جهانیان محرز شده و افزود: حامیان این رژیم، به ویژه ایالات متحده، در حالی از حقوق بشر و آزادی سخن می‌گویند که در مقابل کشتار ده‌ها هزار زن و کودک بی‌گناه توسط این رژیم سکوت کرده‌اند. آیا این کودکان تروریست بودند؟ آیا جلوگیری از دسترسی به غذا و دارو برای مردم مظلوم غزه به اصول جنگ در دنیای متمدن تعلق دارد؟

رئیس جمهور ضمن تأکید بر حق پاسخگویی ایران به حملات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: کشور ما خواهان جنگ نیست اما هرگز از حقوق ملت و سرزمین خود دفاع نخواهد کرد و به این تجاوزها پاسخ خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تداوم تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی، تنش‌ها افزایش خواهد یافت و تأکید کرد که آمریکا در تحریک این رژیم نقش دارد.

همچنین پزشکیان شهادت ۴ تن از نیروهای پدافند ارتش جمهوری اسلامی را به خانواده‌های آنان و همچنین به کلیه نیروهای نظامی کشور تسلیت گفت و از مقامات خواست تا مسببان حادثه تروریستی تفتان را مجازات کنند.

پزشکیان اظهار امیدواری کرد و گفت: کشور از این بحران‌ها و سختی‌ها به سلامت عبور کند.

منبع: صداوسیما

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۴ تصویب شد
در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس؛

کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۴ تصویب شد

تأکید مدیران ارشد دولت بر توسعه بازار سرمایه
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد؛

تأکید مدیران ارشد دولت بر توسعه بازار سرمایه

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.