بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

عملکرد درخشان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین در دی‌ماه ۱۴۰۳

عملکرد درخشان مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین در دی‌ماه ۱۴۰۳
مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین (شرکت ارتباطات آوای سلام مهر نوین) در دی‌ماه ۱۴۰۳ موفق به ثبت عملکردی درخشان در پاسخگویی به تماس‌های مشتریان و شعب بانک شد.
کد خبر : ۲۹۰۰۲۷
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، بر اساس گزارش ارائه‌شده، این مرکز در مجموع ۴۴۳۹۳ تماس را در کمتر از ۳۰ ثانیه پاسخ داده است که ۹۹.۴ درصد از کل تماس‌های ورودی را شامل می‌شود. این عملکرد مثال‌زدنی بیانگر تعهد بانک اقتصادنوین به ارائه خدمات سریع، دقیق و موثر به مشتریان خود است.

در حوزه تماس‌های شعب، ۹۱۹۰ تماس ورودی ثبت شد که ۹۰۰۵ مورد، معادل ۹۸ درصد از آنها پاسخ داده شد. همچنین در بخش تماس‌های مشتریان، ۳۶۵۵۵ تماس دریافت که از این تعداد ۳۵۶۵۴ تماس معادل ۹۷.۵ درصد با موفقیت پاسخ داده شد.

در مجموع، شرکت آوای سلام مهر نوین توانست از ۴۵۷۴۵ تماس ورودی، تعداد ۴۴۶۵۹ تماس را پاسخ دهد که معادل ۹۷.۶ درصد از کل تماس‌های دریافتی در دی‌ماه ۱۴۰۳ است.

این آمار نشان‌دهنده توانمندی و تلاش مداوم بانک اقتصادنوین و شرکت آوای سلام مهر نوین در مدیریت حجم بالای تماس‌ها و ارائه خدمات باکیفیت و سریع به مشتریان و شعب است. بانک اقتصادنوین با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و زیرساخت‌های پیشرفته، همواره در مسیر جلب رضایت مشتریان و بهبود تجربه کاربری گام برمی‌دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر