بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
بخوانیم از رشد ۱۵ درصدی درآمدشرکت صنایع غذایی کورش؛

افزایش ۵۶ درصدی فروش محصولات "غکورش" در دی‌ماه

افزایش ۵۶ درصدی فروش محصولات
شرکت صنایع غذایی کورش با افزایش ۱۵ درصدی درآمد در دی‌ماه و فروش ۸۷ هزار و ۴۱۴ تن محصول، به درآمد تجمیعی ۱۹.۴ هزار میلیارد تومان رسید. عمده‌ترین سهم فروش این شرکت مربوط به روغن خوراکی با ۶۲ درصد از کل فروش ماهانه بوده است.
کد خبر : ۲۹۰۳۸۲
نویسنده :
علی وکیلی مقدم

به گزارش بورس‌نیوز، شرکت صنایع غذایی کورش با سرمایه ثبت‌شده ۲ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار ۱۸.۵ هزار میلیارد تومان (همت)، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود منتهی به دی‌ماه ۱۴۰۲، از رشد ۱۵ درصدی درآمدزایی نسبت به آذرماه خبر داد.

افزایش ۵۶ درصدی فروش محصولات

شرکت "غکورش" با ثبت رشد ۲۷۴ میلیارد تومانی درآمد خود در دی‌ماه، روند صعودی خود را از سر گرفت و موفق شد نسبت به آذرماه ۱۵ درصد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد درآمدی داشته باشد. همچنین، درآمد تجمیعی این شرکت در دوره ۱۰ ماهه منتهی به دی‌ماه، به رقم ۱۹.۴ هزار میلیارد تومان (همت) رسید که نشان‌دهنده رشد ۱۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته است.

افزایش ۵۶ درصدی فروش محصولات

درآمد شرکت صنایع غذایی کورش عمدتاً از محل فروش محصولات در بازار داخلی حاصل شده است. در دی‌ماه، این شرکت موفق به فروش ۸۷ هزار و ۴۱۴ تن محصول شد که نسبت به آذرماه رشد چشمگیر ۵۶ درصدی را تجربه کرد. همان‌طور که در نمودار زیر مشاهده می‌شود، سهم فروش روغن خوراکی با ۶۲ درصد از کل فروش ماهانه، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. "غکورش" از فروش بیش از ۲۰ هزار و ۸۸۴ تن روغن خوراکی، درآمدی معادل ۱ هزار و ۳۴۱ میلیارد تومان کسب کرده است.

افزایش ۵۶ درصدی فروش محصولات

از دیگر محصولات پرفروش این شرکت می‌توان به ذرت دامی، روغن خام و تصفیه‌شده، کنجاله و محصولات نیمه‌ساخته اشاره کرد که به ترتیب در جایگاه دوم و سوم فهرست پرفروش‌ترین محصولات "غکورش" قرار دارند. این محصولات نقش مهمی در تنوع بخشیدن به سبد درآمدی شرکت ایفا می‌کنند.

شرکت صنایع غذایی کورش با عملکرد مثبت خود در دی‌ماه، نه تنها روند صعودی درآمدزایی را از سر گرفت، بلکه با افزایش فروش محصولات خود در بازار داخلی، گام‌های بلندی در جهت تحقق اهداف مالی خود برداشته است. این موفقیت‌ها نشان‌دهنده توانمندی‌های این شرکت در رقابت با سایر بازیگران صنعت غذایی کشور است.

پایان مطلب 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر