بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۹ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶
مدیرکل بازاریابی و مطالعات بازار شرکت سهامی بیمه ایران عنوان کرد؛

حضور قدرتمند بیمه ایران در نمایشگاه جامع دریایی کیش

حضور قدرتمند بیمه ایران در نمایشگاه جامع دریایی کیش
مدیرکل بازاریابی و مطالعات بازار شرکت سهامی بیمه ایران گفت: بیمه ایران با هدف معرفی محصولات نوین بیمه ای، ارائه توانمندی‌ها و توسعه تعاملات با صنایع مختلف در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع دریایی ایران حضور پیدا کرد.
کد خبر : ۲۹۰۶۱۰
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، بهرام دارایی در حاشیه این رویداد ضمن تأکید بر اهمیت حضور در نمایشگاه‌های صنایع مختلف افزود: حضور شرکت‌های بیمه ای در این‌گونه رویدادها فرصتی مغتنم برای تعامل مستقیم با صنایع و آشنایی با نیازهای روز بازار را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به جایگاه بیمه ایران در صنعت بیمه کشور افزود: این شرکت با داشتن سرمایه قوی، کادر مجرب همگام با تحولات جهانی خدمات بیمه ای خود را به‌روز نموده و در آینده ای نه چندان دور شاهد تحولات عظیمی در صنعت بیمه کشور خواهیم بوددارایی ضمن تأکید بر توسعه زیر ساختها و ارائه خدماتی نوین منطبق بر نیازهای مشتریان گفت: این اقدام گامی بلند برای برقراری ارتباط موثر بیمه ایران با صنایع مختلف است.

مدیرکل بازاریابی بیمه ایران در ادامه افزود: نگاه متفاوت بیمه ایران به بازار صنعت بیمه در دوره جدید متفاوت از قبل بوده و برای فروش آرامش به مردم عزیزمان و صاحبان صنایع از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم نمود.

دارایی همچنین در خصوص برنامه‌های آینده بیمه ایران تاکید کرد: با توجه به رویکرد مدیرعامل جدید، ارائه خدمات در دو حوزه صدور و خسارت باید به سمت دیجیتالی شدن پیش برود تا رضایت مشتریان افزایش یابد.وی تأکید کرد: برند بیمه ایران همواره به‌عنوان پیشرو در صنعت بیمه شناخته شده و این جایگاه باید حفظ شود و پشتوانه دولتی بیمه ایران باعث اعتماد عمومی مردم به این شرکت شده است.

بر همین اساس، برنامه‌ریزی‌هایی برای توسعه بیمه‌نامه‌ها و ارائه خدمات جدید انجام شده تا افراد بیشتری بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.دارایی از طراحی محصولات جدید بیمه‌ای خبر داد و گفت: با توجه به تغییر ریسک‌ها، لازم است محصولات جدیدی ارائه شوند.

مدیرکل بازاریابی و مطالعات بازار شرکت سهامی بیمه ایران در پایان به برنامه بیمه ایران برای توسعه بیمه‌های عمر و زندگی اشاره کرد و گفت: در مقایسه با استانداردهای جهانی، سهم این نوع بیمه‌ها در ایران پایین است و تلاش می‌شود که با طراحی محصولات جدید، این سهم افزایش پیدا کند. به گفته او، محصولات جدید بیمه عمر طی یک ماه آینده به بازار عرضه خواهند شد.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: