به گزارش بورس نیوز، با دستور مدیرعامل بانک ملت، در پی وقوع زمین لرزه شدید در استان هرمزگان که باعث از بین رفتن منازل مسکونی و زیر ساختها در برخی مناطق استان شد، کمک رسانی به مناطق زلزله زده شهر فین را در دستور کار قرار گرفت.
- بیشتر بخوانید: توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانههای غیرحضوری
این بانک با هدف ایفای مسوولیتهای اجتماعی، با دستور مدیرعامل، با تهیه اقلام مورد نیاز زلزله زدگان، به کمک آنان شتافت تا نقشی هرچند کوچک در کاهش آلام آنان ایفا کرده باشد.
بر اساس این گزارش، بانک ملت از طریق مدیریت شعب استان هرمزگان ۱۰۰ بسته اقلام مورد نیاز شامل روغن، برنج، کنسروجات (لوبیا، بادمجان و تن ماهی)، ماکارونی، سویا، رب گوجه، چای، قند، بیسکویت و...، هربسته به ارزش ۱۲ میلیون ریال را تهیه و به مناطق زلزله زده شهر فین ارسال کرد.
این گزارش حاکی است، با دستور مدیر عامل بانک، مدیریت شعب بانک ملت در استان هرمزگان بلافاصله پس از وقوع زلزله با حضور در مناطق زلزله زده شهر فین و برپایی نشست مشترکی با بخشدار، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر دستگاههای اجرایی از نزدیک در جریان وضعیت کمک رسانیها قرار گرفت.
بانک ملت پیش از این نیز در راستای ایفای مسوولیتهای اجتماعی خود، پس از وقوع حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله در مناطق شمالی، غربی و جنوبی کشور، به عنوان یکی از نخستین سازمان ها، انواع کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را برای آسیب دیدگان از این حوادث، ارسال کرده بود.