بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
درآمد تجمیعی معدنی و صنعتی گل گهر رشد ۲۹۱ درصدی افزایش یافت؛

بهار درآمدزایی "کگل" در اردیبهشت‌ماه

بهار درآمدزایی
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در اردیبهشت‌ماه میزان درآمد تجمیعی که در ۲ ماه گذشته از خود بر جای گذاشت برابر با ۱۰ هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان بود که در مقایسه با سال گذشته ۲۹۱ افزایش را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۷۰۶۹۵

بهار درآمدزایی کگل در اردیبهشت+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در اردیبهشت‌ماه سال جاری (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) میزان درآمدی که از فروش محصولات در سامانه کدال به ثبت رساند برابر با ۴ هزار ۱۶۴ میلیارد تومان بود، میزان درآمدزایی تجمیعی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر تا پایان اسفندماه سال ۱۴۰۲ بالغ‌بر ۱۰ هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید. همچنین "کگل" در ۲ ماه گذشته به میانگین درآمدزایی ۴ هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان در هر دوره ماهانه دست پیدا کرد.

بهار درآمدزایی کگل در اردیبهشت+بورس نیوز

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر میزان درآمدزایی که از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رساند در مقایسه با عملکرد سال گذشته در ۲ ماه ابتدایی سال مالی که ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشت اکنون با رشد ۲۹۱ درصدی به ۱۰ هزار ۳۸۶ میلیارد تومانی رسید.

بهار درآمدزایی کگل در اردیبهشت+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در دومین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش درآمدزایی را مشاهده کرد. درآمد تجمیعی صادراتی که گل گهر از ابتدای سال مالی تاکنون از فروش محصولات صادراتی خود شناسایی کرد ۸۱۷ میلیارد تومان بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۰۹ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در اسفندماه سال ۱۴۰۲ از فروش دیگر محصولاتی همچون گندله، کنسانتره سنگ‌آهن، گندله ریزدانه کسب درآمد کرد، «گندله» بیشترین درآمدزایی را به خود اختصاص داد و پس‌ازآن نیز کنسانتره سنگ‌آهن عمده‌ترین درآمدزایی را با ۵۴۳ میلیارد تومان به خود اختصاص داد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در مجمع:

تولید آهن اسنفجی برای "کگل" حاشیه سود خوب دارد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.