بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
مجمع شرکت مجتمع صنعتی ارتاویل تایر امروز برگزار شد؛

تقسیم سود ۲۰۰ ریالی در مجمع "پارتا"

تقسیم سود ۲۰۰ ریالی در مجمع
مجمع‌عمومی عادی سالیانه "پارتا" با حضور حدود ۹۴.۱۵ درصد از سهام‌داران برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۲۰۵۴

بورس‌نیوز:

مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت مجتمع صنعتی ارتاویل تایر امروز با حضور بیش از ۹۴ درصد از سهام‌داران در سالن تلاش برگزار شد.

در گزارش عملکرد شرکت مجتمع صنعتی ارتاویل تایر، تشریح شد: اخذ مجوز E Mark اروپا از کشور آلمان برای تعدادی از تایر‌های رادیال از جمله دستاورد‌های شرکت در سال گذشته بوده است. همچنین به دنبال اخذ ایمارک برای تمامی سایز‌های رادیال در راستای فراهم‌سازی زمینه صادرات محصولات هستیم. شرکت به دنبال توسعه محصولات جدید SUV (سایز ۱۶ الی ۲۰) بر اساس نیاز‌های بازار داخل است.

تقسیم سود ۲۰۰ ریالی در مجمع

در مورد مبلغ طلب ۱۲۰ میلیارد تومان شرکت ارتاویل از شرکت مدیریت زنجیره تأمین رضوی، امیدوار هستیم که این پول عیناً به منافع شرکت بازپرداخت شود. مبلغ ۲۰ میلیارد تومان طلب ادعای بانک تجارت در حال پیگیری است و به دنبال حل‌وفصل آن هستیم. 

رویکرد اصلی ارتاویل تایر به سمت تایر‌های TBR است. سایز‌های ۱۳ تا ۱۵ که برای ماشین‌های اقتصادی کشور است، به‌صورت تکلیفی باید در کارخانه تولید شود و حاشیه سود خاصی ندارد. ترجیح ما بر این بود که برای ایجاد حاشیه سود به سمت لاستیک TBR برویم که رقابت کمتری بر روی آن می‌شود. برای تمام سایز‌های TBR گواهی ایمارک را دریافت کرده‌ایم و تقاضای بالایی برای این تایر داریم. حال حاضر ۲۰ الی ۳۰درصد ظرفیت تولید داریم و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در سال جاری ۷ الی ۸ هزار تن برای این محصول تولید داشته باشیم.

تقسیم سود ۲۰۰ ریالی در مجمع

در نهایت این مجمع با تصویب صورت‌های مالی و تقسیم ۲۰۰ ریالی سود به‌عنوان سود تقسیمی به پایان رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.