بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
ایران حیاط خلوت زورگویان عالم نمی شود
رئیس مجلس گفت: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران حیاط خلوت زورگویان عالم شود.
کد خبر : ۲۷۲۹۲۷

به گزارش بورس نیوز، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس سالروز کودتای ۲۸ مرداد را یادآور روز‌های سیاه ایران دانست و تصریح کرد: در آن روز‌های سیاه اراده سیاستمداران زیاده خواه خارجی و سازمان‌های امنیتی آن‌ها بر اراده ملت استوار ایران و دولتمردان کشور چیره بود.

وی گفت: امروز این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است. نیرو‌های مسلح کشور از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی به پشتوانه اراده ملت قهرمان ایران دشمنان آب و خاک را ما ناامید کرده اند.
 
رئیس مجلس افزود: ایالت متحده آمریکا می‌داند که احساسات و اقدامات ضد آمریکایی در سراسر جهان مستقیما در نتیجه رفتار‌های تبهکارانه آن دولت علیه ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان است.
 
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران حیاط خلوت زورگویان عالم شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.