بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
مشاور رئیس سازمان بورس و مدیر روابط عمومی سازمان بورس:

رادیو و تلویزیون مرجع رسمی اطلاع رسانی جاماندگان سهام عدالت است

رادیو و تلویزیون مرجع رسمی اطلاع رسانی جاماندگان سهام عدالت است
مشاور رئیس سازمان بورس گفت:کسانی که مشمول کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند به هیچ جا مراجعه نکنند و ثبت نام انجام ندهند. این اقدام به صورت خودکار انجام می‌شود و به آن‌ها سهام عدالت تعلق می‌گیرد.
کد خبر : ۲۷۳۵۰۰

به گزارش بورس نیوز، مهدی حاجی وند،  مشاور رئیس سازمان بورس در خصوص سهام عدالت گفت: براساس آن چیزی که گفته وزیر اقتصاد است و به معاون اول رئیس جمهور نامه نوشت برای تخصیص سهام به جاماندگان سهام عدالت باید منابع در نظر گرفته شود.

وی درخصوص صحت سنجی تخصیص سهام عدالت به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی افزود: اطلاعات افراد مربوط به کمیته امداد و بهزیستی دریافت شده و راستی آزمایی انجام می‌شود. کسانی که مشمول کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند به هیچ جا مراجعه نکنند و ثبت نام انجام ندهند. این اقدام به صورت خودکار انجام می‌شود و به آن‌ها سهام عدالت تعلق می‌گیرد.

حاجی وند درباره فرایند تخصیص سهام عدالت بیان کرد: از جزئیات نامه وزیر اقتصاد به معاون اول رئیس جمهور چیزی منتشر نشده است. همان طور که می‌دانیم ۴۹ شرکت در پورتفوی سهام عدالت قرار دارد که ۳۶ شرکت بورسی و باقی غیربورسی است. هنوز ۱۳ شرکت تعیین تکلیف نشده است. اگر قرار است به ۵ میلیون نفر سهام عدالت داده شود به سراغ شرکت‌های بورسی برویم. پیشنهاد می‌کنم که برای سهام عدالت یک سخنگو در نظر بگیرند تا اخبار صحیح را اطلاع رسانی کنند. به این وسیله بساط کلاهبرداری نیز برچیده می‌شود. در طول این سال‌ها هنوز حدود ۳ میلیون نفر سهامدار داریم که نمی‌دانند سهامدار عدالت دارند. این را بگویم که رادیو و تلویزیون مرجع رسمی اطلاع رسانی به جاماندگان سهام عدالت است.

وی ادامه داد: بانک اطلاعات مشمولان به سازمان خصوصی سازی ارسال می‌شود. سهام عدالت به این دسته از مشمولان از طریق سازمان خصوصی سازی به مشمولان تعلق می‌گیرد. نکته مهم این است که سهامداران تا ۱۰ سال قادر به خرید و فروش سهام عدالت نخواهند بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پرداخت سود سهام عدالت اطلاع رسانی می شود
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت:

پرداخت سود سهام عدالت اطلاع رسانی می شود

سهامداران عدالت مراقب پیامک های جعل باشند
رئیس اداره توزیع سود شرکت سپرده گذاری مرکزی:

سهامداران عدالت مراقب پیامک های جعل باشند

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.