بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
اعضاء هیئت تحقیق و تفحص از پتروشیمی‌ها مشخص شدند
نماینده مردم محلات در مجلس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از پتروشیمی‌ها خبر داد.
کد خبر : ۲۷۴۰۴۴

به گزارش بورس نیوز، علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های پتروشیمی دولتی در فروش و صادرات محصولات در اولین جلسه این هیئت، خبر داد.

وی با بیان اینکه پیش از این در جلسه کمیسیون صنایع مجلس اعضای ۱۵ نفره هیئت تفحص از پتروشیمی‌ها انتخاب شده بودند، افزود: با رأی اعضا علی‌اکبر کریمی نماینده اراک به عنوان رئیس و حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده سنقر و حجت الله فیروزی نماینده فسا به عنوان نواب اول و دوم و همچنین بنده نیز به عنوان دبیر این هیئت انتخاب شدم.

نماینده محلات در مجلس با بیان اینکه نحوه فروش و عرضه و صادرات محصولات پتروشیمی‌ها و نحوه بازگشت ناشی از صادرات از جمله محور‌های تفحص است، گفت: پس از تعیین اعضای هیئت رئیسه عملا کار هیئت آغاز شده و مکاتبات با دستگاه‌های نظارتی و بررسی‌ها و بازدید‌های لازم جهت تهیه گزارش تحقیق و تفحص آغاز می‌شود.

سلیمی بیان کرد: نمایندگان در جلسه علنی ۲۴ مرداد ماه با ۱۳۴ رأی موافق، ۳۷ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۳ نماینده حاضر با تفحص از عملکرد شرکت‌های پتروشیمی دولتی در فروش و صادرات محصولات موافقت کرده بودند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.