بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
بیش از ۴۸ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است
مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۱.۰۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۶ درصد کمتر شده است.
کد خبر : ۲۷۴۲۴۵

به گزارش بورس نیوز، نکته قابل توجه این است که سرمایه‌گذاران بلندمدت که نمونه‌ای از آن‌ها السالوادور و میکرواستراتژی هستند – همراه با غول‌های نهادی مانند بلک راک – در سال گذشته به‌طور فعال دارایی‌های ارز‌های دیجیتال خود را افزایش داده‌اند.

علاوه بر هیجان ناشی از رویداد هاوینگ، سرمایه‌گذاران به بیت‌کوین به‌عنوان پوششی در برابر افزایش مداوم تورم روی می‌آورند، بدون اینکه نشانه‌های واضحی از کاهش آن به این زودی‌ها وجود داشته باشد.

تحلیلگر دارایی دیجیتال معروف به کریپتورفیک (Cryptorphic) دیدگاه‌های ارزشمندی را در مورد آینده بازار بیت‌کوین ارائه کرده است. وی پیش‌بینی کرد که بازار صعودی بیت‌کوین برای دوره‌ای از ۴۷۸ تا ۵۱۲ روز پس از رویداد هاوینگ که برای ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، ادامه یابد.

همچنین بیت‌کوین تا سپتامبر ۲۰۲۵ بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق فراکتال‌ها و داده‌ها به اوج خود برسد. با اذعان به کاهش بازده بیت‌کوین به‌عنوان یک ابزار معاملاتی، این تحلیلگر هدف قیمتی تقریبا ۱۱۵هزار و ۱۲۳ دلار را تعیین کرده است.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که قیمت بیت‌کوین افزایش قابل توجهی را تجربه کند و از ۳۳۰ درصد افزایش پس از نصف شدن فراتر رود. این افزایش در درجه اول به پذیرش جریان اصلی رو به رشد دارایی‌های دیجیتال و فناوری بلاک چین توسط سرمایه‌گذاران نهادی نسبت داده می‌شود.

علاوه بر چشم‌انداز مثبت، پیش‌بینی می‌شود که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) پس از حل و فصل پرونده سرمایه‌گذاری گری اسکیل (Grayscale)، چندین صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETFs) را تایید کند. به گفته کتی وود، چهره برجسته مالی، ارزش بیت‌کوین در آینده می‌تواند تا یک میلیون دلار افزایش یابد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۱.۰۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۶ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۸.۹۲ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۳ درصد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اولین شماره ماهنامه دامیننس منتشر شد!
ماهنامه دامیننس؛ منبعی ارزشمند برای علاقه‌مندان دنیای کریپتوکارنسی

اولین شماره ماهنامه دامیننس منتشر شد!

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.