بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
توسعه بخش آموزش و بازاریابی در کارگزاری بانک صادرات/ سامانه یکپارچه بازاریابی با نماد
مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات گفت: یکی از چالش‌های کارگزاران و فعالان بازار سرمایه در خصوص بازاریابی این است که با خیل کثیری از بازاریاب‌ها و مشتریان روبرو هستند که مدیریت آن‌ها هم برای بازاریاب و هم برای کارگزاری ممکن است مشکل باشد.
کد خبر : ۲۷۵۵۸۲

به گزارش بورس نیوز، سید هادی ابطحی، مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات اظهار کرد: ما در حال تکمیل ابزار‌های رقابتی و زیرساخت‌ها هستیم. مهمترین کارکرد‌های ما توسعه بخش آموزش و بازاریابی است. 

وی افزود: سامانه اول، سامانه آموزش است که بتوانیم به طور همزمان تعداد زیادی از مشتریان خرد در بازار سرمایه را ساپورت و حدود یک میلیون نفر را به صورت آنلاین آموزش دهیم. همچنین می‌توانیم این سامانه را در اختیار سایر شرکت‌ها قرار دهیم تا در صورت تمایل از بستر آموزش ما استفاده کنند.

ابطحی ادامه داد: اولین دوره آموزشی نیز از شنبه با همکاری کانون کارگزاران برگزار خواهیم کرد. آموزش ۱۵ هزار نفر از پرسنل بانک صادرات با دوره ۴۵ ساعته آموزش کامل بورس، ابزار‌های مشتقه و سایر موضوعات مرتبط با بازار سرمایه و بازاریابی به مدت ۲ ماه برگزار می‌شود. در پایان دوره نیز به شرکت کنندگان گواهی اعطا می‌شود.

مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات بیان کرد: موضوع بعدی رونمایی از سامانه یکپارچه بازاریابی با نماد "سیب" است. یکی از چالش‌های کارگزاران و فعالان بازار سرمایه در خصوص بازاریابی این است که با خیل کثیری از بازاریاب‌ها و مشتریان روبرو هستند که مدیریت آن‌ها هم برای بازاریاب و هم برای کارگزاری ممکن است مشکل باشد. 

وی در این باره توضیح داد: از طرف دیگر سامانه‌ای طراحی کردیم که بازاریاب به صورت همزمان بتواند عملیات مشتریان و سهم خود را از کارمزد مشتری رصد کند. برحسب تایید مشتری می‌توانیم این اختیارات را به بازاریابی بدهیم تا بتواند پورتفوی مشتری را مشاهده کند. اگر بتوانیم تایید سازمان بورس را بگیریم، عملا با تهیه این زیرساخت این سامانه را به سمت معامله پذیری و کپی تریدینگ خواهیم برد. 

ابطحی با اشاره به این سامانه گفت: خدمت دیگر این سامانه این است که می‌توانیم نرخ‌های توافقی را براساس مقررات سازمان بورس تنظیم و تعیین کنیم که چه درصد برای بازاریاب و چه درصد برای مشتری خواهد بود. همزمان می‌توانیم انتقال امتیاز فیمابین مشتریان را انجام دهیم.

مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات عنوان کرد: باتوجه به نظام پرداخت از نظر محاسبات مالیاتی و بیمه می‌توانیم برحسب پارامتر‌های موجود در ادمین خالص دریافت مشتری را ماهانه و هفتگی به حساب مشتری واریز کنیم. باتوجه به قانون جدید مالیاتی، بازاریابی نیز زیرمجموعه پرداخت پلکانی شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر