بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
ورود
مدیرعامل شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر گفت: در حال مذاکره و رایزنی با چندین شرکت هستیم که در بخش فلزی نیز به محدوده‌های فلزی شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر ورود کنیم
کد خبر : ۲۷۶۲۰۱

علی سلگی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر در گفتگو با بورس نیوز، با اشاره به اقدامات مثبت پس از ورود به بازار سرمایه اظهار کرد: شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر پس از اینکه در سال ۱۴۰۲ وارد بازار سرمایه شد، با استقبال کم نظیری مواجه و صف خرید چند میلیون نفری تشکیل شد که این موضوع در طول دو، سه سال گذشته بی نظیر بود. اقبال خوب سهامداران از " کتوسعه" و همچنین رشد قیمت سهام بی نظیر بود. سهام "کتوسعه" با قیمت پایه ۲۴۰۰ تومان وارد بازار سرمایه شد و پس از گذشت حدود دو ماه به بیش از ۳ هزار تومان رسید.

وی ادامه داد: شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر، اولین شرکت بورسی ایران است که در حوزه سنگ فعالیت می‌کند. پس از عرضه "کتوسعه" بازخورد‌های خوبی از فعالان بازار سرمایه و سرمایه گذاران داشتیم که تمایل به ورود بازار معادن و صنایع معدنی کشور در حوزه سنگ به بازار سرمایه داشتند و از ما خواستند که با شرکت‌های دیگر مشارکت داشته باشیم. 

سلگی بیان کرد: از طرف دیگر با ورود به بازار سرمایه پلتفرم‌های داخلی شرکت ارتقا پیدا کرده و اقدامات مختلفی که این شرکت را بتواند در مسیر تعالی و پیشرفت قرار دهد، صورت گرفته است. از جلمه این اقدامات، پلتفرم‌های مربوط به هوشمندسازی است که درآن از فناوری نسل ۴ و ۵ استفاده می‌شود. همچنین، تغییر ساختار در شرکت اتفاق افتاده و شرکت به سمت ساختار هلدینگی پیش می‌رود که به زودی با تاسیس شرکت‌های جدیدی، زیرمجموعه‌های خود را گسترش خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت در حوزه سنگ یکی دیگر از اقداماتی بود که به موازات ورود به بازار سرمایه در داخل سیستم اتفاق افتاده است.

مدیرعامل "کتوسعه" درخصوص طرح‌های توسعه‌ای این شرکت گفت: یکی از مهمترین اخبار خوب و دلگرم کننده برای آینده، نه تنها کوتاه مدت بلکه بلندمدت شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر؛ ورود به بخش فلزی در حوزه معادن خواهد بود. در حال مذاکره و رایزنی با چندین شرکت هستیم که در بخش فلزی نیز به محدوده‌های فلزی شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر ورود کنیم و به زودی خبر‌های خوبی را به اطلاع سهامداران خواهیم رساند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر؛

"کتوسعه" قرارداد منعقد کرد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.