بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
مدیرعامل شستا با همراهی سرپرست گروه دارویی تامین از داروسازی شهید قاضی بازدید کردند
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از شرکت داروسازی شهید قاضی با حضور معاونین و سرپرست تیپیکو بازدید کرد.
کد خبر : ۲۷۶۲۳۹

به گزارش بورس نیوز، نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از شرکت داروسازی شهید قاضی با حضور معاونین و سرپرست تیپیکو عصر روز پنجشنبه مورخ ۲ آذر ۱۴۰۲ بازدید کرد.

باسمنجی مدیرعامل شرکت داروسازی شهید قاضی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، به تشریح گزارش عملکرد ۸ ماهه سال جاری پرداخت.
دکتر حسین عطار سرپرست تیپیکو داروسازی شهید قاضی را یکی از تاثیر گذارترین شرکت‌های گروه اعلام کرد و گفت: تولید محصولات جدید، انحصاری و با کیفیت افتخار شرکت داروسازی شهید قاضی است و باید وارد حوزه‌ی محصولات جدید شود و سبد محصولات تولیدی خود را افزایش دهد.
 
عارف نوروزی، مدیرعامل شستا در مورد توسعه تولیدات تاکید و اعلام کرد؛ در مورد اجرای طرح‌های توسعه‌ای باید بیشتر کار شود تا بعد از تامین نیاز‌های داخلی به صادرات نیز بتوانیم توجه کنیم و نباید سهم بازار را از دست بدیم. با توجه به رویکرد تولید محصولات تزریقی، توسعه شهید قاضی توسعه ملی است و برای توسعه‌ی شرکت ضروری است شستا و تیپیکو از شرکت‌های تابعه حمایت نمایند.
 
در ادامه مدیرعامل شستا با همراهی سرپرست تیپیکو از خطوط تولید سرم آمپول و ویال، آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت، بخش تحقیق و توسعه و انبار‌های شرکت داروسازی شهید قاضی بازدید کردند.
 
همچنین ایشان پروژه‌های اجرا شده و در دست اجرای این شرکت را کار حرفه‌ای و ملی مرتبط با سلامت مردم دانسته که با اخلاق و وجدان کاری انجام شده است، این پروژه اعتباری برای تیپیکو و هم منبع درآمد و سودآوری برای مجموعه شستا می‌باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.