بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
مدیرعامل هلدینگ صنایع مادیران مطرح کرد:

کیفیت و خدمات پس از فروش؛ دو خط قرمز مادیران

کیفیت و خدمات پس از فروش؛ دو خط قرمز مادیران
علی کرمی، مدیرعامل هلدینگ صنایع مادیران در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از خطوط تولید این هلدینگ در گفتگوی اختصاصی با بورس نیوز ضمن بیان اینکه در صنعت لوازم خانگی ایران هیچ گونه انحصاری وجود ندارد، گفت: ما در وبسایت شرکت و همچنین صفحات اجتماعی روزانه در حال پیگیری هستیم و اگر گوچکترین شکایتی از محصولات ما باشد، روی میز من خواهد آمد و ما در کوتاهترین زمان ممکن مشکل مشتریان را حل خواهیم کرد.
کد خبر : ۲۷۶۷۷۵
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۵۱ درصدی فروش
فروش "مادیرا" افزایش یافت:
رشد ۵۱ درصدی فروش "مادیرا"
به منظور تامین مالی؛
"مادیرا" اوراق بدهی منتشر می کند
ارسال نظر