بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
مدیرعامل سبدگردان توسعه فیروزه خبر داد:

صندوق طلای فیروزه در راه است

صندوق طلای فیروزه در راه است
مدیرعامل سبدگردان توسعه فیروزه گفت: در صورت موافقت سازمان بورس، صندوق بعدی ما "صندوق طلا" خواهد بود. درخواست آن را به سازمان دادیم و امیدواریم که این ابزار نیز به سبد محصولات فیروزه اضافه شود.
کد خبر : ۲۷۷۴۴۷

صندوق طلای فیروزه در راه است//۸//

فاطمه سرکاری، مدیرعامل سبدگردان توسعه فیروزه در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص قرارداد اختیار معامله اظهار کرد: درخصوص قرارداد اختیار معامله ما روی صندوق‌های سی شرکت فیروزه که صندوق شاخصی است، صندوق دریا و صندوق اهرم اختیار معامله را منتشر و وارد این بازار کردیم. اما در خصوص صندوق‌های دیگر جای خالی صندوق طلا در پکیج محصولات فیروزه خالی است. در صورت موافقت سازمان بورس، صندوق بعدی ما "صندوق طلا" خواهد بود. درخواست آن را به سازمان دادیم و امیدواریم که این ابزار نیز به سبد محصولات فیروزه اضافه شود.

وی افزود: صندوق‌های بخشی، صندوق‌های جالبی هستند که در حال بررسی آن‌ها هستیم. خصوصا از زمانی که Multi NAV شدند به ما کمک می‌کنند که استراتژی‌های سرمایه گذاری متفاوتی را بچینیم.

سرکاری در این باره ادامه داد: صندوق‌های بازنشستگی و صندوق ریت نیز عملا صندوق‌هایی هستند که در پایپ لاین بررسی داریم و به این بستگی دارد که چه پارتنر‌هایی را برای این دو صندوق انتخاب کنیم تا بخواهیم درخواست آن را به سازمان بورس ارائه و در صورت موافقت آن سازمان وارد این صندوق‌ها نیز شویم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
هر آنچه که باید در مورد صندوق‌های اهرمی بدانید
معاون توسعه کسب و کار گروه مالی فیروزه تشریح می‌کند؛

هر آنچه که باید در مورد صندوق‌های اهرمی بدانید

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.