بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
تقسیم سود حداکثری در
مدیرعامل پترول گفت:درباره شرکت پتروشیمی ایلام به دنبال تعیین تکلیف کردن بدهی ارزی آن هستیم و امیدواریم بتوانیم پذیرش اولیه آن را در بازار سرمایه داشته باشیم.
کد خبر : ۲۸۰۷۸۷
نویسنده :
مینا علیزاده

رشید قانعی، مدیرعامل پترول در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص حضور در نمایشگاه نفت، گاز، پالایشی و پتروشیمی اظهار کرد: شرکت پترول در قالب هلدینگ خلیج فارس در این نمایشگاه حاضر شده است. این نمایشگاه برکات زیادی برای ما دارد. با حضور در غرفه شرکت‌های دانش بنیان و ارتباط با آن‌ها اقدامات خوبی انجام شده که برخی از آن‌ها در راستای تکمیل زنجیره ارزش قابل استفاده است و مقرر شد همکاری ما تداوم داشته باشد.

وی افزود: مهمترین طرح‌های ما پروژه صدف و ارغوان است که امیدواریم به زودی افتتاح آن‌ها را داشته باشیم. امیدواریم پروژه‌های صدف، ارغوان و پلی آلومینیوم کلراید را تا اواخر تابستان به بهره برداری برسانیم. همچنین سه طرح دیگر نیز داریم که تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

قانعی ادامه داد: پروژه‌های دیگر نیز داریم. چند پروژه با عنوان سهامی عام پروژه قرار است وارد بازار سرمایه شود. مذاکرات اولیه آن با سازمان بورس انجام شده است.

وی در این باره بیان کرد: درباره شرکت پتروشیمی ایلام به دنبال تعیین تکلیف کردن بدهی ارزی آن هستیم و امیدواریم بتوانیم پذیرش اولیه آن را در بازار سرمایه داشته باشیم.

مدیرعامل "پترول" با اشاره به تقسیم سود این شرکت گفت: درباره تقسیم سود برنامه داریم که در شرکت‌های تابعه و پترول باتوجه به اینکه بار تامین مالی پروژه‌ها از روی دوش ما برداشته و در آستانه بهره برداری از پروژه‌ها هستیم، در سال جاری تقسیم سود حداکثری را در پترول و شرکت‌های تابعه داشته باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر