بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
در بیست و هفتمین روز ماه جاری؛

سهامداران "خکاوه" گرد هم می‌آیند

سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا دیزل با نماد "خکاوه" روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ برگزار می‌شود
کد خبر : ۲۸۱۶۳۸

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا دیزل، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ در استان تهران، شهر تهران به آدرس کیلومتر ۱۴ بزرگراه لشگری (جاده مخصوص کرج) بعد از چهارراه ایران خودرو برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آنان که مایل به حضور در مجمع مذکور می‌باشند شخصاً یا از طریق وکیل با ارائه وکالتنامه رسمی صاحب سهم، به شرط ارائه مدارک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یک ساعت قبل از شروع مجمع به محل پذیرش سهامداران مراجعه نمایند لازم به ذکر است ارائه اصل کارت ملی برای تمامی مراجعین محترم جهت ورود به جلسه مجمع الزامی می‌باشد. همچنین آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در مجمع را ندارند میتوانند مجمع را به صورت آنلاین از طریق سایت رسمی شرکت به آدرس http://www.saipadiesel.ir مشاهده و سوالات خود را از طریق سایت فوق برای شرکت ارسال فرمایند.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کامیون های
با اعلام شرکت سایپا دیزل؛

کامیون های "خکاوه" گران شد

پاییز فصل ریزش درآمدهای سایپا دیزل؛

"خکاوه" در سراشیبی درآمدزایی ترمز برید

جمعه بازار بورس- شماره ۳ - ۵ خرداد ۱۴۰۲
بورس زیر ذره بین میرزا قلمدون

جمعه بازار بورس- شماره ۳ - ۵ خرداد ۱۴۰۲

لغزش درآمد
مهرماه پایانی بر روند درامدزایی سایپا دیزل بود؛

لغزش درآمد "خکاوه" در ایستگاه مهرماه

ارسال نظر