بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
در هجدهمین روز تیرماه؛

گردهمایی سهامداران "فلوله"

گردهمایی سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لوله وماشین سازی ایران با نماد "فلوله" روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۴۷۳

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لوله وماشین سازی ایران، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان شیخ بهایی جنوبی-شهرک والفجر-انت‌های خیابان ایرانشناسی-میدان شهدای دانشجو-خیابان نهم-پلاک ۶- سالن آمفی تئاتر مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترم همچنین می‌توانند جهت رویت صورت‌های مالی و گزارش فعالیت هیئت مدیره شرکت به سایت اینترنتی شرکت و سامانه کدال مراجعه نمایند. با توجه به الزامات قانونی ثبت مشخصات حاضرین در مجمع، به همراه داشتن کارت ملی برای سهامداران، وکلا و نمایندگان قانونی آن‌ها جهت حضور در مجمع الزامی می‌باشد. وکلای سهامداران حقیقی جهت شرکت در مجمع نیاز به ارائه وکالتنامه محضری از سهامداران داشته و صرفاً با ارائه وکالتنامه محضری معتبر امکان حضور در مجمع برایشان میسر می‌باشد. لازم به توضیح می‌باشد، مشاهده مجمع عمومی عادی این شرکت از طریق پیوند‌های های زیر به صورت آنلاین امکانپذیر می‌باشد. همچنین "سهامداران محترم شرکت می‌توانند سوالات و ابهامات خود را در خصوص مفاد دستور جلسه مجمع مزبور از طریق ارسال پیامک به شماره تماس ۰۹۱۲۲۰۲۶۴۳۱ به اطلاع هیئت رئیسه مجمع برسانند. " https://www.aparat.com/luleh.va.mashinsazi https://www.instagram.com/luleh.va.mashinsazi.iran سهامداران محترم می‌توانند جهت تماس با اداره سهام شرکت با شماره تلفن‌های ۵۵۲۵۶۷۶۷-۰۲۱ و ۵۱۰۹۳-۰۲۱ داخلی ۲۶۴ تماس حاصل نمایند. لازم به توضیح است شرکت با حفظ مقررات مربوطه، پذیرای سهامداران محترم خواهد بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مجمع
در نوزدهمین روز ماه جاری؛

مجمع "ومعادن" برگزار خواهد شد

انتشار آگهی دعوت به مجمع
در هفدهمین روز تیرماه؛

انتشار آگهی دعوت به مجمع "شبهرن"

دعوت از سهامداران
در هفدهمین روز تیرماه؛

دعوت از سهامداران "دکوثر"

ارسال نظر