بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
دعوت از سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان با نماد "نخریس" در بیستمین روز ماه جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۴۹۷

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ در استان خراسان رضوی، شهر مشهد به آدرس مشهد، بلوار خیام، بین خیام ۳۳ و ۳۵، بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از سهامداران محترم یا نماینده‌های قانونی ایشان تقاضا می‌شود در روز و ساعت مقرر در جلسه مذکور حضوربه هم رسانند، یا از طریق مراجعه به تارنمای https://meet.google.com/oqa-yufe-vzk نسبت به مشاهده بر خط (آنلاین) مجمع اقدام نمایند. سهامدارن محترم یا نمایندگان قانونی آن‌ها که تمایل به حضور در جلسه مجمع دارند، لازم است جهت دریافت برگ ورود به جلسه با در دست داشتن برگ سهام، کارت ملی، وکالت‌نامه رسمی یا معرفی‌نامه معتبر در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ در ساعات اداری به دفتر شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان واقع در مشهد، خیابان فدائیان اسلام، روبروی فداییان اسلام،۱۵جنب حسینیه امام، شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان مراجعه فرمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در شانزدهمین روز تیرماه؛

"تکنو" مجمع برگزار می‌کند

فرا خوانده شدن سهامداران
در نوزدهمین روز تیرماه؛

فرا خوانده شدن سهامداران "وکار"

ارسال نظر