بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمايه گذاري نيروگاهي ايران با نماد "وسنا" در هفدهمین روز ماه جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۴۸۸

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ در استان تهران، شهر تهران به آدرس اتوبان حقانی، تقاطع همت، هتل بزرگ ارم، سالن همایش چند منظوره سپهر برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از سهامداران محترم یا وکلا و نمایندگان قانونی آن‌ها که تصمیم به شرکت در مجمع یاد شده را دارند، درخواست می‌گردد برای دریافت برگ ورود به جلسه، با در دست داشتن کارت ملی و اصل شناسنامه یا وکالتنامه رسمی یا برگ نمایندگی رسمی از ساعت ۹ لغایت ۱۵ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ به واحد امور سهام شرکت به نشانی تهران، خیابان خرمشهر، خیابان گلشن، خیابان گلزار، پلاک ۲، طبقه دوم مراجعه نمایند. ضمناً سهامداران محترم می‌توانند از طریق آدرس http://ch۱.khabaretasviri.ir به صورت آنلاین در مجمع شرکت نموده و سوالات خود را نیز در همانجا ارسال فرمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اجلاس سهامداران
در هجدهمین روز ماه جاری؛

اجلاس سهامداران "تابا"

سهامداران
در هجدهمین روز ماه جاری،

سهامداران "حفاری" فرا خوانده شدند

در هفدهمین روز ماه جاری؛

"واحصا"، آماده برگزاری مجمع

گردهمایی سهامداران
در هجدهمین روز تیرماه؛

گردهمایی سهامداران "فلوله"

ارسال نظر