بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
مهدی کوهی درنشست خبری نمایشگاه معدن و متالورژی مشهد؛

ریل سخت ذوب آهن اصفهان پیشران توسعه متروی مشهد

ریل سخت ذوب آهن اصفهان پیشران توسعه متروی مشهد
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در هفدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی مشهدگفت: با تولید ریل سخت در این مجتمع عظیم صنعتی، ۲۵۰ تن از این محصول سال گذشته به متروی کلان شهر مشهد تحویل داده شد و در مجموعه تا کنون بیش از ۳ هزار تن ریل ذوب آهن به متروی مشهد تحویل داده شده است.
کد خبر : ۲۸۲۸۰۶
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان سه شنبه ۱۲ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در هفدهمین نمایشگاه معدن و متالورژی مشهدگفت: با تولید ریل سخت در این مجتمع عظیم صنعتی، ۲۵۰ تن از این محصول سال گذشته به متروی کلان شهر مشهد تحویل داده شد و در مجموعه تا کنون بیش از ۳ هزار تن ریل ذوب آهن به متروی مشهد تحویل داده شده است.

وی افزود: گواهی انحصاری ساخت داخل ریل توسط این مجتمع عظیم صنعتی از وزارت صمت اخذ شده است و کلیه پروژه‌های ریلی کشور با انواع ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان در حال توسعه و پیشرفت است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان با تولید ریل ملی و تیرآهن بال پهن هم اکنون پیشران توسعه راه آهن سراسری، متروی کلان شهر‌ها و صنعتی سازی ساختمان می‌باشد.

کوهی افزود:ریل تولیدی این مجتمع عظیم صنعتی بر اساس استاندارد روز دنیا هم اکنون در خطوط راه آهن کشور مانند میانه – اردبیل، همدان – سنندج، چابهار – زاهدان، رشت - کاسپین و... و همچنین خطوط متروی کلان شهر‌ها مانند مشهد، تهران، تبریز و اصفهان نصب شده است.

 شایان ذکر است هفدهمین نمایشگاه تخصصی معدن و متالورژی از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ تیر ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی فعالیت می‌کند. غرفه ذوب آهن اصفهان در سالن فردوسی این نمایشگاه، پذیرای دست اندرکاران، کارشناسان و فعالان این صنعت است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.