بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
بخوانیم از عملکرد اعجاب‌انگیز "تفارس" در خردادماه؛ 

"تفارس" ایستاده بر قله سودآوری 

"تفارس" رکورد درآمدزایی خود از منظر ارائه خدمات با اختلاف فاحشی شکسته و رشد اعجاب انگیزی را حاصل کرده است.  سرمایه گذاری‌های "تفارس" عمدتا در حوزه «سرمایه گذاری در اوراق بدهی» بوده که سهم ۶۶ درصدی از کیک سرمایه‌گذاری آن را شامل شده است.
کد خبر : ۲۸۲۹۲۴
نویسنده :
علی وکیلی مقدم


به گزارش بورس‌نیوز؛ شرکت تامین سرمایه خلیج فارس در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به خردادماه خود از تحقق درآمد ۷۲ میلیارد و ۷۲۹ میلیون تومانی ارائه خدمات محقق شده آن خبر داده است.

"تفارس" در این ماه با رشد ۷۱ درصدی درآمدزایی از محل ارائه خدمات محقق شده، نسبت به اردیبهشت‌ماه همراه بوده است. گفتنی است سود سرمایه‌گذاری‌های این شرکت نیز به سطح ۴۴ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومانی رسیده که در مقایسه با اردیبهشت‌ماه سال جاری بیش از ۹۴ درصد رشد را حاصل کرده است.

همانطور که در نمودار فوق ملاحظه میفرمائید، "تفارس" رکورد درآمدزایی خود از منظر ارائه خدمات با اختلاف فاحشی شکسته و رشد اعجاب انگیزی را حاصل کرده است. 
سرمایه گذاری‌های "تفارس" عمدتا در حوزه «سرمایه گذاری در اوراق بدهی» بوده که سهم ۶۶ درصدی از کیک سرمایه‌گذاری آن را شامل شده است.

در جایگاه دوم نیز سرمایه‌گذاری‌های این شرکت، درآمد حاصل از سرمایه گذاری در صندوق‌ها قرار گرفته که بهای تمام شده آن برابر با ۱۲ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان بشمار میرود..

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.