بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
پتروشیمی مارون پیشرو در رفع چالش‌ها با رویکرد توسعه اکوسیستم نوآوری
اولین همایش رویداد فناورانه این شرکت در تاریخ ۱۹ تیر ماه در مرکز سالن همایش‌های شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد.
کد خبر : ۲۸۳۰۴۹
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس‌نیوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی مارون، اولین همایش رویداد فناورانه این شرکت در تاریخ ۱۹ تیر ماه در مرکز سالن همایش‌های شهید سلیمانی دانشگاه تهران با همکاری مرکز رشد و نوآوری شرکت پتروشیمی مارون در دانشگاه تهران با حضور مدیران و کارشناسان مجرب پتروشیمی مارون و متخصصان شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار گردید و موضوعات زیر را پوشش داد:

 

- حوزه انرژی و محیط زیست

- بهینه‌سازی فرآیند‌های شیمیایی

- بهینه‌سازی فرآیند‌های پلیمری

- توسعه محصول

 

مدیر پژوهش و نوآوری شرکت پتروشیمی مارون در سخنرانی خود، با ابراز خرسندی و قدردانی از تلاش کارشناسان و پژوهشگران حاضر در همایش، اظهار داشت: "این گردهمایی فرصتی مناسب برای بحث و تبادل نظر درباره مسائل و چالش‌های فرآیندی در تولید پتروشیمی مارون است. هدف اصلی این رویداد فناورانه، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و دانش روز شرکت‌های دانش‌بنیان برای یافتن راهکار‌های نوآورانه در جهت رفع مشکلات و بهبود فرآیند‌های تولیدی می‌باشد. "

 

وی تأکید کرد که پتروشیمی مارون همواره در جهت ارتقاء کیفیت محصولات و بهینه‌سازی فرآیند‌های تولید خود تلاش کرده و با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه فناوری و نوآوری، اعتقاد دارد.

 

در این همایش، کارشناسان مشکلات موجود در فرآیند‌های پتروشیمی مارون را مطرح کردند و محققین و شرکت‌های دانش‌بنیان که توانمندی کمک به رفع این مشکلات را در خود می‌بینند، پیشنهاد‌های پژوهشی خود را ارائه دادند. این رویداد به منظور ایجاد زمینه‌های همکاری موثر بین صنعت و دانش‌بنیان‌ها برگزار شد و هدف آن، برداشتن گام‌های موثری در جهت حل مشکلات از طریق همفکری و هم‌افزایی بود.

 

علاقمندان به مشارکت و همکاری در این حوزه می‌توانند از طریق آدرس ایمیل rc@mpc.ir با شرکت پتروشیمی مارون در ارتباط باشند.

این همایش با استقبال گسترده‌ای از سوی متخصصان و محققین روبرو شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.