بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
توقف روند مثبت درآمدزایی
"فجر" محصولات خود را در این دوره به صورت سلف به فروش رساند و نوع تسویه آن نیز به شکل نقدی و اعتباری خواهد بود.
کد خبر : ۲۸۳۲۹۵
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در تیرماه سال جاری با ۲ محصولات گالوانیزه G و ورق سرد B وارد معاملات بورس کالا شد. فولاد امیرکبیر کاشان در تاریخ‌های ششم، دوازدهم، نوزدهم و بیست و هفتم تیر ماه معاملات خود را انجام داد و از آن کسب درآمد کرد.

همان‌طور که گفته شد فجر با دو محصول در معاملات شرکت کرد، مقدار عرضه محصولات در مجموع برابر با ۱۰ هزار و ۹۵۰ تن به ثبت رسید که سهم ۹۷ درصدی از مقدار عرضه را گالوانیزه با ۱۰ هزار و ۶۰۰ تن به خود اختصاص داد و مابقی آن نیز در اختیار ورق سرد بود. مقدار تقاضایی که برای محصولات فجر به ثبت رسید برابر با ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن بود.

توقف روند مثبت درآمدزایی فجر+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: مقدار فروش "فجر" در سرازیری


بر این اساس، با وجود مقدار تقاضای اعلام‌شده از سوی مشتریان شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تمام محصولات عرضه شده به فروش رسید و مورد معامله قرار گرفت. "فجر" محصولات خود را در این دوره به صورت سلف به فروش رساند و نوع تسویه آن نیز به شکل نقدی و اعتباری خواهد بود.

فولاد امیرکبیر کاشان از فروش ۱۰ هزار و ۹۵۰ تن محصول به درآمدزایی بالغ‌بر ۴۸۵ میلیارد تومانی دست پیدا کرد که سهم ورق گالوانیزه ۴۷۲ میلیارد تومان و ورق سرد نیز ۱۳ میلیارد تومان بود. میزان درآمد حاصل شده "فجر" در تیر ماه از فروش محصولات در بورس کالا با ریزش ۲۷ درصدی روبه‌رو بود.

توقف روند مثبت درآمدزایی فجر+بورس نیوز

میزان درآمدی که از سوی فجر به ثبت رسید روند مثبتی را در حال سپری کردن بود اما؛ در چهارمین ماه سال جاری نتوانست روند رو به رشد خود را ادامه دهد و سرانجام با کاهش ۱۸۴ میلیارد تومانی مواجه شد. مقدار حجم معامله این شرکت نیز در مقایسه با خردادماه ۳ هزار و ۶۵۰ تن کاهش پیدا کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.