بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان سود خالص برای
سود خالصی که بانک سینا در پایان فصل بهار سال ۱۴۰۳ شناسایی کرد، در مقایسه با ۳ ماهه سال گذشته حدود ۲۹ درصد افزایش داشته است.  
کد خبر : ۲۸۳۵۳۸
نویسنده :
امیرمحمد آبیار

بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان سود خالص برای

بورس‌نیوز:

بانک سینا با سرمایه ثبت شده ۴ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۷ هزار و ۶۰۸ میلیاردتومانی، گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی ۳ ماهه منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۳ خود را در سامانه کدال ثبت کرد. این بانک در پایان خردادماه سال ۱۴۰۳ توانست یک هزار و ۴۸۸ میلیارد تومان از خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری، ۳۴۷ میلیارد تومان خالص درآمد کارمزد و ... درآمد کسب کند که در نهایت جمع درآمد‌های عملیاتی خود را به یک هزار و ۸۸۳ میلیارد تومان رساند.

درآمد‌های عملیاتی این بانک نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش یافت و از طرفی هزینه‌های سود سپرده‌ها، هزینه کارمزد و... این بانک نیز به ترتیب ۵۴ و ۶۷ درصد زیاد شده‌اند. 

بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان سود خالص برای

در مجموع بانک سینا از فعالیت در این دوره ۳ ماهه موفق به ثبت سود عملیاتی ۵۷۱ میلیاردتومانی شد که نسبت به دوره مشابه ۲۱ درصد افزایش را تجربه کرد؛ اما با کسر مالیات ۳ ماهه سال ۱۴۰۳ از سود عملیاتی، سود خالص فصل بهار "وسینا" به دست می‌آید که بر اساس این محاسبه صورت‌گرفته، این بانک توانسته است در پایان فصل بهار سال ۱۴۰۳، بالغ بر ۵۷۱ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند که در مقایسه با ۳ ماهه سال گذشته حدود ۲۹ درصد افزایش داشته باشد. 

بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان سود خالص برای

"وسینا" در پایان خردادماه که دوره ۳ ماهه خود را سپری کرده است، موفق به ثبت ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان سود انباشته شده است. با نگاهی دقیق‌تر به‌صورت وضعیت‌های مالی بانک سینا می‌توان دریافت که این بانک موفق به تحقق ۱۴۳ ریال سود خالص به‌ازای هر سهم شد. سود محقق شده هر سهم در دوره مشابه سال گذشته، ۱۱۰ ریال بود.

در انتها در یک نمودار خلاصه شده، از صورت سود و زیان بانک سینا را ملاحظه می‌فرمایید؛

بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان سود خالص برای

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
افزایش ۱۷ درصدی
از محل تسهیلات اعطایی حاصل شد؛

افزایش ۱۷ درصدی "وسینا" در بهمن ماه

بانک سینا تراز ۵۴ درصدی را به دست آورد
افزایش درآمد ماهانه وسینا در اردیبهشت ماه؛

بانک سینا تراز ۵۴ درصدی را به دست آورد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.