بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
تمهیدات ترافیکی پلیس برای مراسم تحلیف رئیس جمهور تشریح شد
مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در روز سه شنبه از ساعت ۱۶ در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. 
کد خبر : ۲۸۳۶۳۷
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، سید ابوالفضل موسوی پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را تشریح و اظهار کرد: مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در روز سه شنبه از ساعت ۱۶ در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. 

وی گفت: به همین جهت پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را در خصوص هر چه منظم‌تر و با شکوه‌تر برگزاری این مراسم اتخاذ کرده است.

موسوی پور بیان کرد: از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۳ توقف در خیابان مجاهدین از تقاطع آبسردار به سمت غرب (رفت و برگشت) و در ادامه در خیابان ابن سینا از تقاطع فخر آباد و در ادامه از خیابان مصطفی خمینی به سمت جنوب تا تقاطع امیر کبیر و میدان بهارستان از جمهوری تا ظهیرالاسلام و در ادامه از خیابان شهید گودرزی در ظلع جنوبی مجلس و خیابان شهید دیالمه از امیر کبیر به سمت شمال و در ادامه از خیابان آژانلو تا خیابان مجاهدین، ممنوع است

وی ادامه داد: از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۳ محور‌های فرعی اطراف مجلس در خیابان‌های شهید دیالمه، آژانلو، مجاهدین، با نیوجرسی مسدود خواهند شد واز ساعت ۱۴ نیز در مسیر شرق به غرب خیابان مجاهدین، از تقاطع آبسردار محدودیت صد درصدی ایجاد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در ادامه از محدوده شمال به جنوب میدان ابن سینا از تقاطع فخر آباد به سمت جنوب نیز محدودیت صد درصدی ایجاد خواهد شد. 

 موسوی پور بیان کرد: در محدوده خیابان جمهوری از تقاطع مخبر الدوله و در ادامه از خیابان ظهیر الاسلام به سمت شرق محدودیت صد درصدی خواهیم داشت. 

وی افزود: همچنین در خیابان مصطفی خمینی در مسیر جنوب به شمال از تقاطع امیر کبیر و همچنین از خیابان شهید دیالمه از خیابان امیر کبیر به سمت مجلس شورای اسلامی محدودیت ۱۰۰ درصدی خواهیم داشت.

وی گفت: متروی میدان بهارستان از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۹ برای مسافر گیری غیر فعال خواهد شد و همچنین پمپ بنزین مجاهدین در محدوده ضلع شمالی مجلس و خیابان ابن سینا روبروی بیمارستان نیز به همین شکل غیر فعال خواهد بود

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تقاضای ما از تمامی شهروندان عزیز این است که با توجه به حضور شخصیت‌ها و مهمانانی که از سایر کشور‌ها برای شرکت در این مراسم تشریف فرما می‌شوند و در سطح شهر از هتل به سمت مجلس و بالعکس تردد دارند و اکثر مسیر‌های شهر تهران درگیر این موارد خواهند بود، از تردد و انجام سفر‌های غیر ضروری در سطح معابر شهر تهران در روز سه شنبه انجام ندهند و در مقاطعی که محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود صبر و حوصله بیشتری داشته باشند تا هدایت مسیر‌ها در مواردی که تردد شخصیت‌ها را داریم با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.