بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
افت قیمت فلز سرخ در بورس فلزات لندن
روز جمعه ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۳، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰.۲ درصد کاهش یافت و هشت هزار و ۹۷۷ دلار قیمت‌گذاری شد.
کد خبر : ۲۸۳۸۰۴
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، روز جمعه ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۳، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰.۲ درصد کاهش یافت و هشت هزار و ۹۷۷ دلار قیمت‌گذاری شد.

بر این اساس، قیمت مس در روز جمعه ۱۲ مرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه ۱۱ مرداد ماه، ۰٫۲ درصد معادل ۲۱ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۵ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۹۷۷ دلار رسید. قیمت مس در روز پنج‌شنبه ۱۱ مرداد ماه، هشت هزار و ۹۹۸ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه ۱۲ مرداد ماه، ۰٫۲ درصد معادل ۱۶ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۳ درصد افت پیدا کرده است.

موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز جمعه ۱۲ مرداد ماه با افزایش یک هزار و ۳۵۰ تنی، از ۲۴۵ هزار و ۱۵۰ تن به ۲۴۶ هزار و ۵۰۰ تن رسید.

روز جمعه ۱۲ مرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۳۴ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز پنج‌شنبه ۱۱ مرداد ماه، با افزایش پنج دلار بر تن همراه شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش ۱۱۲ دلاری قیمت مس
در بورس فلزات لندن؛

کاهش ۱۱۲ دلاری قیمت مس

قیمت طلا در حدود ۲۴۰۰ دلار؛ مس تحت فشار مشکلات چین
طلا در انتظار وضوح بیشتر از سیاست‌های آمریکا؛

قیمت طلا در حدود ۲۴۰۰ دلار؛ مس تحت فشار مشکلات چین

قیمت مس ۱۰۱ دلار افزایش یافت
در معاملات روز جمعه؛

قیمت مس ۱۰۱ دلار افزایش یافت

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.