بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
اهدای تندیس و لوح تقدیر نمایشگاه تخصصی مشهد به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه
در روز پایانی برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و چهاردهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین، تندیس و لوح تقدیر این رویداد تخصصی به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه اروند، بندرامام، کارون و خوزستان اهدا شد.
کد خبر : ۲۸۳۸۳۳
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، در روز پایانی برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و چهاردهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین، تندیس و لوح تقدیر این رویداد تخصصی به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه اروند، بندرامام، کارون و خوزستان اهدا شد.

این نمایشگاه که با محوریت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه برگزار شد، نقش مهمی در معرفی جدیدترین دستاورد‌ها و نوآوری‌ها در زمینه‌های صنعت پلاستیک و رنگ و رزین ایفا کرد و فرصتی مناسب را برای تبادل دانش و تجربیات بین متخصصین و فعالان این صنایع فراهم آورد.

حضور شرکت‌کنندگان برجسته و ارائه پروژه‌های نوآورانه از سوی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و زیرمجموعه‌های آن نیز در جریان این رویداد ۴ روزه علاوه بر ارتقاء سطح تکنولوژی و بهبود کیفیت محصولات، در راستای تحقق شعار سال جهش تولید و پیشبرد اهداف اقتصادی توانست افق ترسیم شده را محقق سازد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.