بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی ایران مطرح شد؛

تأمین مالی جمعی اینوستوران به ۱۲۰۰ میلیارد ریال رسید

تأمین مالی جمعی اینوستوران به ۱۲۰۰ میلیارد ریال رسید
سکوی اینوستوران در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی ایران، با ارائه آماری از دستاورد‌ها و فعالیت‌های خود از تأمین مالی جمعی ۱۲۰۰ میلیارد ریالی در طی ۹ ماه گذشته خبر داد.
کد خبر : ۲۸۴۰۹۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، اینوستوران، به عنوان بازوی تأمین مالی جمعی گروه مالی پاسارگاد، با جذب ۱۲۰۰ میلیارد ریال تأمین مالی جمعی در ۹ ماه گذشته، گام بلندی را در مسیر رشد و توسعه اکوسیستم سرمایه‌گذاری و کارآفرینی کشور برداشته است و رونمایی از هویت بصری جدید این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه)، نویدبخش گسترش فعالیت‌ها و دستاور‌های این پلتفرم است.

سامانه اینوستوران، بستری امن برای تأمین مالی جمعی در پروژه‌های فعال کسب‌وکار‌ها در حوزه‌های زیرساختی، صنعتی، خدماتی و ... است که با ایجاد شبکه‌ای از سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران با هدف تأمین مالی جمعی (CROWDFUNDING) فعالیت می‌کند. 

این پلتفرم با مجوز شرکت فرابورس ایران و تحت نظارت نهاد مالی آیکو از سال ۱۴۰۰ در حال فعالیت است و با حمایت گروه مالی پاسارگاد در حال توسعه است. اینوستوران، با مشارکت بیش از ۲۷۰۰ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی، تاکنون بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه را در کمتر از ۹ ماه گذشته، تأمین مالی جمعی کرده است و با ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم و تأمین مالی جمعی برای کسب‌وکار‌ها در سراسر ایران، به اشتغالزایی و رونق اقتصادی کشور یاری رسانده است.

تأمین مالی جمعی اینوستوران به ۱۲۰۰ میلیارد ریال رسید

رونمایی از هویت بصری جدید

سامانه تأمین مالی اینوستوران، بازوی تأمین مالی جمعی گروه مالی پاسارگاد است و در بازآفرینی هویت بصری جدید اینوستوران، ردپای نماد و لوگوی بانک پاسارگاد نیز دیده می‌شود.

هویت بصری جدید اینوستوران، منجر به تغییراتی در طرح، شکل و رنگ لوگو شده است. فرم اصلی هویت بصری اینوستوران، ساده شده جام ریتون مورد استفاده در نشان بانک پاسارگاد، شامل یک جام و شیر است که با تلفیقی از دو مثلث به سمت بالا و پایین، نماد خرید و فروش و سود و زیان است. 

فرم اصلی هویت بصری جدید اینوستوران، ساده‌شده نماد جام ریتون، مورد استفاده در نشان بانک پاسارگاد است که شامل نماد جام و شیر است. در طرح جدید لوگو دو مثلث به سمت بالا و پایین به جای سر شیر قرار گرفته که نماد خرید و فروش و سود و زیان است. فرم کلی لوگوی جدید این شرکت یک پرنده در حال اوج و نمادی از صعود و دستیابی به قله‌های سودآوری است.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه، با مراجعه به غرفه اینوستوران در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) در سالن ۱۰ نمایشگاه بین‌المللی تهران، با فعالیت‌ها و خدمات این سکوی تأمین مالی بیشتر آشنا شوند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.