۱۱ صنعت از آوات استفاده میکنند/ کارکردن با آوات راحت است
پوریا بابایی، مدیر بازاریابی و فروش محصول آوات در شرکت چارگون در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: شرکت چارگون یکی از باسابقهترین و شناخته شدهترین شرکت نرم افزاری ایران است. چارگون نرم افزارهای سازمانی را تولید میکند. هر نرم افزاری که یک سازمان یا شرکت برای مدیریت کسب و کار نیاز داشته باشد، چارگون تولید میکند. از نرم افزارهایی مانند اتوماسیون اداری، مکاتبات و ... گرفته تا نرم افزارهای منابع انسانی، مدیریت مالی و لجستیک که برای گرداندن یک شرکت نیاز است.
وی افزود: لاین آوات که از سه سال پیش وارد بازار شده، لاین راهکارهای ابری شرکت چارگون است. اتوماسیون اداری را به شرکتهای SME ارائه میدهد تا بدون داشتن دغدغه سرور و زیرساخت با یک نرم افزار خوب و رابط کاربری کاملا مدرن به حوزه اتوماسیون اداری دسترسی داشته باشند.
بابایی با اشاره به حضور در نمایشگاه صنعت مالی ادامه داد: شرکت چارگون مشتریان خوبی در صنعت مالی، بانک، بورس و بیمه دارد. در راهکار آوات مشتریان خوبی در کارگزاریها و سبدگردانها داریم که از آوات برای مکاتبات داخلی و ارتباط الکترونیک با سازمان بورس استفاده میکنند. سازمانها با یک هزینه مقرون به صرفه این کار را انجام میدهند. در مدت زمان سه سالهای که فعالیت میکنیم، سازمانهایی داریم که از همان ابتدا با ما کار کردند و تاکنون نیز با ما همکاری میکنند.
مدیربازاریابی و فروش آوات بیان کرد: مهمترین دلیل حضور ما در نمایشگاه، سابقه سرویس دادن به شرکتهای این صنعت است. راهکارهای مناسب را نیز به همراه داریم. لاین "دیدگاه" که نرم افزار نصبی چارگون است، در اسکیل سازمانی استفاده میشود. در حوزه BI محصول جدید چارگون ارائه میشود که بسیار جذاب خواهد بود. چارگون میتواند با سبد محصولاتی که همراه دارد به شرکتهای بزرگ، بیمهها و بانکها خدمات ارائه دهد. همچنین، شرکتهای کوچک میتوانند از سرویسهای جدید چارگون در حوزه ابری استفاده کنند.
وی درخصوص پیشنیازهای استفاده از آوات گفت: برای کارکردن با آوات، فقط به دستگاهی نیاز دارید که به اینترنت وصل شود. در سه سالی که این محصول را ارائه دادیم از ۱۷ استان کاربر آوات شدهاند. ما از جنوب استان بوشهر تا آذربایجان شرقی، خراسان، تهران و ... کاربر داریم. این دسترسی راحت به این محصول را نشان میدهد؛ برای اینکه آن سازمان بتواند سطح اداری خودش را ارتقا دهد و اخلاق حرفهای را بین همه کارمندان یکدست کند.
بابایی در این باره گفت: در ۱۱ صنعت مختلف از آوات استفاده میکنند. از بانک و بیمه گرفته تا شرکتهای عمرانی، کارخانجات تولیدی، شرکتهای هلدینگی و... کار کردن با آوات راحت است. با مراجعه به سایت ما یک حساب کاربری ایجاد میکنند، حتی میتوانند به صورت رایگان به مدت دو هفته از تمام راهکارهای آوات استفاده کنند. در آوات فقط هزینه اشتراک پرداخت میشود. هیچ هزینهای برای پتشیبانی پرداخت نخواهد شد. برنامه ما در آوات این است که تمام پرسنل یک سازمان در حوزه اداری توانمند شوند. تمام به روز رسانیها را رایگان دریافت میکنند. همه هدف ما در آوات این است که تمام کسب و کارهای SME بتوانند به یک نرم افزار خوب سازمانی برای ارتباطات و مدیریت داخل سازمان و بیرون سازمانی دسترسی داشته باشند.